  • 1. Data: 2005-03-19 01:28:09
    Temat: Broń gazowa i bezterminowe pozwolenie
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Mam bezterminowe pozwolenie na broń gazową. W poniedziałek 21.marca mija
    termin dostarczenia kosztownych i czasochłonnych badań lekarskich albo
    odddania broni w depozyt.
    Mam pytanie, czy ktoś z Grupowiczów przerabiał już ten temat? Czy można się
    skutecznie odwołać (bo jest to IMHO działanie prawa wstecz). Nabyłem prawo
    posiadania broni bezterminowo i teraz mi się je zabiera.
    Jeżeli mam co 5 lat wydawać równowartość mojego pistoleciku na badania i
    tracić cały dzień na nie to wolę go wyzłomować i koniec.

    pozdrawiam
    JAck

  • 2. Data: 2005-03-19 02:47:25
    Temat: Re: Broń gazowa i bezterminowe pozwolenie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli mam co 5 lat wydawać równowartość mojego pistoleciku na badania i
    > tracić cały dzień na nie to wolę go wyzłomować i koniec.

    Przedtem zdaje się też w pewnych okolicznościach można było cofnąc
    pozwolenie w trybie administracyjnym,

  • 3. Data: 2005-03-19 09:37:41
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>

> [...]
    > Mam bezterminowe pozwolenie na broń gazową. W poniedziałek 21.marca mija
    > termin dostarczenia kosztownych i czasochłonnych badań lekarskich albo

    Hmm tez mam gazowke.
    Slowa o tym nie slyszalem. Co grozi w przypadku jak sie tych badan nie zrobi
    ????

    Pozdrawiam Chris

  • 4. Data: 2005-03-19 12:22:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Hmm tez mam gazowke.
    > Slowa o tym nie slyszalem. Co grozi w przypadku jak sie tych badan nie

    mówią, że wezwą pisemnie do zrobienia badań, a jeśli nie zrobisz to
    postawią zarzut nielegalnego posiadania broni.