  • 111. Data: 2010-10-07 09:33:07
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Na wojnie najpierw się strzela. A to jest wojna...

    Nieprawda.
    Zgodnie z konwencją genewską której stroną jest Polska na wojnę się
    najpierw wypowiada a potem strzela.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 112. Data: 2010-10-07 09:36:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 21:08:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak nie potrafisz dopilnować/wychować swoich bachorów, to nie powinieneś
    > w ogóle ich mieć.

    A o cudze to już się nie można martwić?

    Henry

  • 113. Data: 2010-10-07 09:38:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 11:36, Henry(k) pisze:

    > A o cudze to już się nie można martwić?

    Co się cudzymi dziećmi interesujesz? Pedofil? ;->

  • 114. Data: 2010-10-07 09:39:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 11:16, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > "Naprzód, do walki o plan 5-letni!"

    "Będziemy bronić pokoju o ostatniego naboju!"

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 115. Data: 2010-10-07 09:40:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 11:30, Olgierd pisze:

    > Albo krawat. Albo wódka. Albo papierosy. Albo tabaka; a nie, przepraszam
    > -- tabaka jest zakazana.

    Eee.. chyba już nie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 116. Data: 2010-10-07 09:43:01
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 11:00, szerszen pisze:

    > czy wiesz ile osob rocznie umiera po przedawkowaniu dopalaczy?

    Nie wiem. I nie wiem jaka substancję masz na myśli pisząc 'dopalacze'

    > czy wiesz ile osob rocznie umiera po przedawkowaniu alkocholu?

    Gdyby Chrystus w Kanie zamienił wodę w amfetaminę, pewnie dzisiaj byłaby
    dozwolona :D
    Ja w tę dyskusje czego zakazywać, a czego nie, nie mam zamiaru wchodzić.

  • 117. Data: 2010-10-07 09:44:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    [...]

    > Daleko nie sięgając - może tą w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii?

    Tam nie ma żadnej listy substancji zakazanych. Są załączniki z wykazami
    środków odurzających i substancji psychotropowych. Dodatkowo jest takze
    lista tzw prekursowrow. Zakazu istnienia (czy cokolwiek masz na mysli)
    tam jednak nie ma. Sa jakies tam ograniczenia ot np tak, art 20 zabrania
    ich reklamy i promocji. W art 23 nie tylko nie ma zakazau a wrecz jest
    nakaz zakupu tych substancji z zalacznikow dla okreslonych nabywcow od
    okreslonych dostawcow. Jest art 35 okreslajacy kto moze wytwarzac,
    przetwarzac lub przerabiac takie substancje. Ciekawy jest pkt 5 tego
    artykulu.

    No i teraz pytanie: jak na podstawie zapisów tej Ustawy zabronisz mi
    zaparzać sobie pewnego gatunki szałwi?

    [...]

    > Januszek to taki facet który nie umie cytować i wycina wrotki.

    Bzdura bo cytaty były celowe.

    j.

    ps. IMO w przypadku tzw dopalaczy art 3 pkt 2 tejże ustawy jest też
    istotny.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 118. Data: 2010-10-07 09:46:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisa?(a):

> [...]
    > czy wiesz ile osob rocznie umiera po przedawkowaniu dopalaczy?
    > czy wiesz ile osob rocznie umiera po przedawkowaniu alkocholu?

    ???

    j.

  • 119. Data: 2010-10-07 09:47:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Henry(k) napisa?(a):

    > Butapren ma inne zastosowanie "legalne" i do tego głównie służy. Dopalacze
    > nie służą do niczego pożytecznego.

    Skąd to wiesz? Po za doniesieniami z mediów?

    j.

  • 120. Data: 2010-10-07 09:48:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RedLite" <s...@o...es> napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem. I nie wiem jaka substancję masz na myśli pisząc 'dopalacze'

    to samo co i ty

    > Ja w tę dyskusje czego zakazywać, a czego nie, nie mam zamiaru wchodzić.

    ale wchodzisz, tylko tak jak ci wygodnie, a jak rozmowa staje sie niewygodna
    to sie wycofujesz raczkiem