    From: b...@s...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak przegladu technicznego i kolizja
    Date: 2 Aug 2006 00:51:39 -0700

    Witam,
    Mam niemaly problem, na skrzyzowaniu najechal na tyl mojego auta
    inny pojazd ( nie wyhamowal), poczym uciekl.
    Udalo sie zapisac nr rejestracyjny, a cale zdarzenie widzialo
    dwóch swiadków.
    Niestety po przyjezdzie policji okazalo sie, ze nie mam aktualnego
    badania technicznego. Policja zatrzymala mi dowód rejestracyjny.
    Poinformowali mnie, ze nawet, gdy ustala sprawce bede mial
    problem z uzyskaniem odszkodowania z powodu braku przegladu w moim
    aucie.
    Prosze o informacje czy to prawda i moge zapomniec o odszkodowaniu?
    Dodam, ze moje auto jest sprawne a brak badania technicznego
    wyniknal z mojego niedbalstwa (kolizja nie wystapila na skutek
    niesprawnosci mojego auta).