  • 61. Data: 2011-04-18 17:28:33
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 7:23 AM, Kamil wrote:
    > Proste jak konstrukcja cepa:)

    tez ci sie tylko wydaje.

  • 62. Data: 2011-04-19 07:49:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Gdy kupujemy w sklepie to dostajemy i płacimy raczej w tym samym czasie.
    > Natomiast cała filozofia Allegro to kliknięcie i wpłata z elektronicznego
    > banku najpierw.

    Ale tu nie ma wcale innej filozofii. Po prostu wygodnie tak to robić do
    momentu gdy nie pojawią się problemy.

    > Gdy takie coś się zdarza to można kupować u tych co mają dużo pozytywnych
    > komentarzy.

    To niczego nie gwarantuje. Wszystkie większe oszustwa na tym właśnie
    polegają, że najpierw zbiera się odpowiednio dużo komentarzy by potem
    przestać realizować opłacone zamówienia.

    > Dlaczego to sprzedający ma ryzykować nieodebrania przesyłki?

    Bo chce sprzedać

    > Poza tym dla odbiorcy jest niedobra opłata za pobranie, mnie w Allegro
    > przeszkadza opłata za przesyłkę.

    Zależy czy przesyłkę dostaniesz. Jak nie, to znaczy, że ta opłata
    zabezpieczyła Cię przed poniesieniem poważniejszej straty.

  • 63. Data: 2011-04-19 07:53:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tak.

    Przecież ten adres nie służy do komunikacji odległej tylko lokalnej. Na
    dodatek można go dowolnie ustawić.

  • 64. Data: 2011-04-19 08:04:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl>

    ps. rozwiązaniem jest też po prostu ustalenie wysokiej opłaty za taką
    wysyłke pobraniową (np.50zł)
    --
    Samodzielnie chcesz to dostarczać ?

  • 65. Data: 2011-04-19 08:05:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Z tym argumentem mogę się zgodzić. Ktoś może nie mieć konta w banku
    > internetowym.

    Może mieć i nie chcieć wykorzystywać go.

  • 66. Data: 2011-04-19 08:06:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Ale internet musi mieć.

    Nie musi. Może powierzyć zakup w serwisie aukcyjnym swojemu pełnomocnikowi.

  • 67. Data: 2011-04-19 08:30:26
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:28:33 -0500, witek napisał(a):

    > tez ci sie tylko wydaje.

    LOL

  • 68. Data: 2011-04-19 12:05:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/19/2011 3:30 AM, Kamil wrote:

    > LOL
    > może coś w kierunku technicznym byś napisał :)

    nie moge :)

  • 69. Data: 2011-04-21 07:58:45
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 07:05:45 -0500, witek napisał(a):

    > nie moge :)

    To w stylu braci mniejszych :)
    "wiem, ale nie powiem" :)

  • 70. Data: 2011-04-21 20:01:05