eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowegoBrak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: PSYLO <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Date: Wed, 03 Oct 2007 22:40:16 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <fe0up8$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: awk3.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1191444072 14136 83.18.62.3 (3 Oct 2007 20:41:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Oct 2007 20:41:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:489840
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam serdecznie,

    Mam problem z wyegzekwowaniem naprawy (wymiany) gwarancyjnej sprzętu
    zakupionego poprzez internet (aukcja Allegro).

    Chodzi konkretnie o monitor LCD, w którym po niecałych dwóch miesiącach
    użytkowania ukazała się trwała wada nie wynikła z mojej winy - typowa
    sprawa łapiąca się pod warunki gwarancji.

    Okres gwarancyjny (przyznany pisemnie) wynosił 2 miesiące, na blisko
    przed jego końcem w związku z zaistniałym problemem od razu zadzwoniłem
    pod numer telefonu podawany w Allegro w celu wyjaśnienia sprawy. Zamiast
    rozmówcy usłyszałem jednak nagraną wiadomość mówiącą iż firma ta jest
    nieczynna w miesiącach lipiec-sierpień w związku z przerwą wakacyjną.
    Działo się to na początku sierpnia.

    Poczekałem więc miesiąc (próbując oczywiście w tym czasie
    kilkunastokrotnie dodzwonić się) i zadzwoniłem we wrześniu. Jak się
    okazało - cały czas uzyskiwałem automatyczną wiadomość o przerwie
    wakacyjnej.

    W tej chwili jest początek października i pod wspomnianym numerem
    telefonu nic się nie zmieniło - ciągle przerwa wakacyjna na okres
    lipiec-sierpień. Okres gwarancyjny już minął a ja nadal nie mogę się
    skontaktować ze sprzedawcą.

    Próbowałem pisać do nich e-maile jednak dostawałem od razu wiadomość
    zwrotną o treści podobnej jak nagranie w telefonie.

    Dysponuję adresem tej firmy. Niestety znajduje się ona daleko od mojego
    miejsca zamieszkania, więc wycieczka tam raczej odpada.

    Co mogę zrobić w tej sytuacji? Proszę Was o wszelkie wskazówki.

    --
    _PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1