eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowegoRe: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
  • Data: 2007-10-04 21:12:31
    Temat: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:fe3amq$4cn$1@nemesis.news.tpi.pl PSYLO
    <p...@o...pl> pisze:

    >> Kupując rzecz używaną tym bardziej należałoby ją zobaczyć aby ocenić
    >> stopień zużycia.
    > Jeśli jesteś w stanie ocenić monitor w stanie idealnym czy po dwóch
    > miesiącach nie pojawi się na nim pionowy świecący pasek to z miłą chęcią
    > Ci zapłacę za takie konsultacje przed zakupami. Obawiam się jednak, że
    > takie zdolności to tylko domena wróżek.
    Nie, nie jestem. Powiem więcej - sam kupiłem swego czasu używany monitor,
    żeby zaoszczędzić. Oczywiście nie wysyłkowo, dokładnie go obejrzałem,
    zapuściłem testy, sprawdziłem geometrię, stan luminoforu i wszystko co
    trzeba. Był OK.
    No i po roku - incydentalnie lekko niestabilna synchronizacja pionowa w
    lewej części ekranu na obszarze ~2,5÷3 cm (monitor 19'').
    Usterka okazała się banalna, naprawiłem sam wymieniając co trzeba, ale
    pomyślałem sobie - a gdybym tak nie umiał?

    > Nie zrozum mnie źle, nie chcę się tutaj tłumaczyć. Nie masz jednak racji
    > oceniając sprawę w ten sposób.
    Uważam, że jednak mam.
    Poglądu tego jednak nie apostołuję.

    >> Cóż ci można doradzić w takiej sytuacji? Możesz się próbować szarpać z
    >> nieuchwytnym sprzedawcą, ale monitor ci nie działa.
    > Działa, tyle że z pionowym paskiem o szerokości 1 px. Tak czy inaczej,
    > jest to wada, nie da się tego ukryć. Najprawdopodobniej po prostu ten
    > monitor zacznie teraz służyć w drugim komputerze, gdzie do wyświetlania
    > stron internetowych się nada.
    Chociaż tyle dobrego.
    A jak dostanie takich linii 39 albo zgaśnie?

    >> Ale są towary, które należałoby obejrzeć i wypróbować przed zakupem (czy
    >> kupiłbyś w internecie np. garnitur?).
    > Jeśli byłbym pewien rozmiaru i kroju, a w grę wchodziłaby jedynie
    > niepewność czy za jakiś czas się nie rozpruje to tak, pewnie bym kupił.
    > Oczywiście pod warunkiem, że takie ryzyko wiązałoby się z bardzo dużą
    > oszczędnością.
    To rzeczywisty wygląd, jakość wykonania (w tym elementów niewidocznych a
    wymacywalnych), wygoda noszenia (czysto subiektywna i możliwa do okreslenia
    jedynie drogą przymierzenia) są dla ciebie pomijalne??

    > Monitor w stanie niemal idealnym z przepracowanymi ok. 800 godzinami (dane
    > z menu serwisowego) nijak nie rokuje na to, że za dwa miesiące ukaże się
    > wada. Nawet gdybym przy nim przed zakupem siedział przez tydzień i macał z
    > każdej strony to nie ma możliwości tego przewidzieć.
    Fakt. Tego nie da sie przewidzieć nawet w przypadku nowego.
    Dlatego liczy się jakość i wiarygodność sprzedawcy oraz jego zaplecza
    serwisowego.

    >> Oczywiście każdego sprawa indywidualna czy podejmie ryzyko wydania kasy
    >> na kota w worku.
    > Takim ryzykiem jest praktycznie każda transakcja na odległość. A już z
    > całą pewnością wszystkie przypadki kiedy dokonujesz przedpłaty.
    Dlatego w ważnych sprawach tego nie lubię i nie stosuję.
    To jednak - powtarzam - tylko moje prywatne zdanie.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1