  • Data: 2003-05-20 11:40:51
    Temat: Brak mozliwosci zwrtou towaru ?
    Od: "Maniek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!
    Ostatnio wybralem sie z rodzinka do jednego z skelpow obuwniczych
    firmy "D...", ktora to z reszta dosc dobrze sie ostatnio reklamuje. Wybralismy
    calkiem fajne buciki dla malucha i gdy przyszlo do placenia, nad kasa zobaczylem
    dwie kartki formatu A4 wydrukowane na drukarce... Pierwsza informowala, ze do
    wniesienia reklamacji potrzebny jest paragon - zgadza sie- , druga troche mnnie
    zaskoczyla, napis mniej wiecej byl nastepujacej tresci: "PROSIMY SIE DOBRZE
    ZASTANOWIC NAD ZAKUPAMI BO NIE PRZYJMUJEMY ZWROTOW"...

    I tu wdalem sie z pania w krotka dyskusje, pytajac sie czy to nie jest przypadkiem
    zart...
    Na to pani mi odrzekla, ze przepis o mozliwosci zwrotu towaru (nie wiem
    ktory) nie dotyczy sprzedazy bezposredniej... i w rezultacie oni nie przyjmuja
    zadnych
    zwrotow...

    Prosze mnie oswiecic, czy to jest zgodne z prawem? Z tego co pamietam, to
    przepisy sie pozmienialy na niekorzysc sprzedajacych i to juz ze dwa lata temu...

    Pozdr.
    Maniek

    (P.S. Oczywiscie kupilem te buty i nie mam zamiaru ich oddawac :) )