eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak ciągłości badanie technicznego pojazdu - jakie kosnekwencje? › Brak ciągłości badanie technicznego pojazdu - jakie kosnekwencje?
  • Data: 2007-10-23 13:00:47
    Temat: Brak ciągłości badanie technicznego pojazdu - jakie kosnekwencje?
    Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Czy są jakieś konsekwencje nieciągłości badań technicznych pojazdu
    (samochód osobowy zarejestrowany na osobę prywatną)? Auto jest bez badań
    przez 1,5 miesiąca (w tym czasie stało), nie było mnie i nie mogłem go
    zawieźć do badań w wyznaczonym terminie. Z ustawy wynika że okresowe
    badanie techniczne pojazdu jest przeprowadzane corocznie. Dlatego moje
    pytanie: jeśli teraz podbiję badanie z aktualną datą to czy podczas ew.
    kontroli drogowej policja może się do tego przyczepić? Albo ubezpieczyciel
    w razie (odpukać i tfu tfu) czego?

    --
    Pozdrawiam!