eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak ciągłości badanie technicznego pojazdu - jakie kosnekwencje? › Brak ciągłości badanie technicznego pojazdu - jakie kosnekwencje?
    From: Cezary <r...@n...nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak ciągłości badanie technicznego pojazdu - jakie kosnekwencje?
    Date: Tue, 23 Oct 2007 15:00:47 +0200

    Witam!

    Czy są jakieś konsekwencje nieciągłości badań technicznych pojazdu
    (samochód osobowy zarejestrowany na osobę prywatną)? Auto jest bez badań
    przez 1,5 miesiąca (w tym czasie stało), nie było mnie i nie mogłem go
    zawieźć do badań w wyznaczonym terminie. Z ustawy wynika że okresowe
    badanie techniczne pojazdu jest przeprowadzane corocznie. Dlatego moje
    pytanie: jeśli teraz podbiję badanie z aktualną datą to czy podczas ew.
    kontroli drogowej policja może się do tego przyczepić? Albo ubezpieczyciel
    w razie (odpukać i tfu tfu) czego?

    --
    Pozdrawiam!