    From: "Agnika" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Mon, 3 Feb 2003 23:06:40 +0100

    Witam wszystkich nie wiem czy pamiętacie co niektórzy może tak
    pisałam kiedys w sumnie nie dawno w styczniu albo w grudniu
    o tym że dostałam po dziadkach mieszkanie ,dziadek zmarł a babcia jest w
    szpitalu opiekuńczo pilęgnacyjnym (coś jak na wzór domu spokojnej starości)
    bardziej jak szpital niż warunki domowe .Wujek będąc daleko stąd wygrażał żę
    jak wróci to załatwi problemy a więc tak:wrócił i stwierdził że babcia nie
    może być w tym domu opiekuńczym bo to nie są domowe warunki i chce babcie
    spowrotem zabrać do mieszkania do którego mieliśmy sie wprowadzić na dobre w
    sobote po wielkim remoncie ,wujek chce wypisac babcie ze szpitala i zabrać
    ja do domu w którym mieliśmy zamiszkać z mężem (babcia jest cały czas
    zameldowana ponieważ szpital nie daje meldunku).lekarz zabierając babcie na
    ten oddział stwierdził ze wymaga całodobowej opieki medyczno-opiekuńczo
    sanitarnej czy jakos tak to sie nazywa , i wujek chce żebyśmy sie babcią
    zaopiekowali on weżmie na siebie papiery a my mamy sie opiekować a że my nie
    jesteśmy w stanie zapenić 24h opieki stwierdziliśmy żę nie podejmujemy sie
    takiego ciężaru ponieważ ma dzieci -to niech dzieći jak chca dla mamy
    najlepiej to niech sie zaopiekują i teraz jest dylemat bo nie wiemy czy sie
    wprowadzać na dobre czy pozostawić to wszystko urządzone ale to są nasze
    pieniąże i nasz wysiłek w to pozostawione w mieszkanie i co zostawić tak
    sobie niech sie dzieje co chce ?Nie mam pojęcia jak postąpić -ja
    powiedziałam ze nie zaopiekuje sie babcią 24h to wujek stwirdził poza
    naszymi plecami że zatrudni na 12 h opiekunke a reszte nie wiadomo co i jak
    nie powiedział nam tego tylko przez osoby trzecie .No i co ja mam biedna
    począć -chce tylko żyć w maire normalnie a nei z taką odpowiedzialnośćią
    prosze doradzcie coś pozdr Aga