  • 331. Data: 2022-05-23 00:23:11
    Temat: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bardzo dziękuję. A jak już ochłoniesz, to spróbuj się zastanowić, tak
    > rozpoznać zamachowca

    Łatwo poznać.
    Siedział na czołgu, czy innym wozie bojowym, czy co to tam było
    wojskowego kacapskiego.

    Jak już ochłoniesz, to spróbuj się nad tym zastanowić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 332. Data: 2022-05-23 03:25:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-21, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Tak, oczywiście.
    > Z tego co pamiętam, przy ostatnich wyborach na prezydenta Warszawy, po
    > podliczeniu głosów z zagranicy miał tam większe procentowo poparcie niż
    > w Polsce.
    >
    > Na szybko wyguglałem:
    > https://wiadomosci.wp.pl/koalicja-europejska-przekon
    ala-emigrantow-oto-jak-glosowali-polacy-za-granica-6
    385491799643777a

    > Mnie bardziej dziwią (nie wiem, czy "dziwią" to dobre określenie, bo
    > rozumiem skąd się biorą) te proporcje, że nadal, pomimo siedzenia za
    > granicą, w większości w państwach bardziej cywilizowanych, więc
    > teoretycznie powinni umieć wyciągnąć wnioski, że aż tylu z nich nadal
    > oddaje głosy na pislam i ich klony.

    Też się przyznam wielokrotnie nad tym zastanawiałem. Przed PL+EU
    generalnie emigracja była zarobkowa-niskowykwalifikowana + nawet dla
    bardziej wykwalifikowanej wydawał się występować bardzo silny efekt
    narodowych kompleksów. Jak się ktoś znalazł w takiej Hameryce to często
    zachowywał się jak typowy noworysz pokazujący jak to jest on lepszy od
    rodaków kiblujących w prl'u i oczywiście w opozycji do komunizmu. To
    pokolenie nadal żyje. Ich dzieci pewnie najczęściej wyrastały w takim
    sosie i dopiero wnukowie mają szansę na nieco lepszą izolacje/integrację.

    > To dobitnie pokazuje, że blokowanie fiutinowskiego ścieku jest jak
    > najbardziej uzasadnione. Przypuszczam, że na świecie ilościowo jest
    > więcej rosyjskich emigrantów niż polskich (i pewnie nie tylko polskich),
    > więc również takich, o czym wspomniałeś, nie znających lokalnego języka
    > i karmiących się tylko i wyłącznie swoim rodzimym ściekiem.

    Tu jest jeszcze ten problem MZ, że wielu Rosjan jest chyba
    przesiąkniętych etosem wielkiej Rosji odziedziczonym z ZSSR, nie że w
    sensie teretorialnym, a że rosyjskie to nalepsze itp. Pamiętam jak
    jakieś 15 lat temu zatrudniono u mnie Rosjanina, faceta tak koło 30., i
    przy jakiejś tam jego technicznej prezentacji wstawiał komentarze że w
    Rosji to najwieksze i najlepsze. Mówił to niby żartobliwie, ale mam
    lekkie watpliwości czy to były żarty :)

> [...]
    > czerpie "informacje" tylko i wyłącznie z takich "źródeł". Tym bardziej,
    > gdy ktoś nawet nie przejawia woli weryfikacji tego gówna, bo przecież w
    > tych innych mediach kłamią, bo te "niezależne źródła" tak twierdzą, więc
    > tak jest, więc po chuj tam zaglądać. Więc po jakimś czasie już wszystko
    > łykają bezkrytycznie jako pewniki, nie ważne co, ważne, że z
    > "niezależnych źródeł", "niezależnych komisji", "niezależnych
    > stowarzyszeń lekarzy naukowców" itp. itd., łącznie z największymi
    > bzdurami przeczącymi logice, które średnio rozgarnięty gimnazjalista

    Dzięki za strzeszczenie.

    > Trolle z premedytacją produkujące ten ściek doskonale zdają sobie sprawę
    > jak to działa.

    No niestety oni są dość w tej manipulacji dobrzy i dlatego jest to
    wszystko takie szkodliwe.

    --
    Marcin

  • 333. Data: 2022-05-23 04:16:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Coś tam oceniamy, skoro sąd na postawie swoich przemyśleń i dowodów
    > wydaje wyrok. Na razie sąd a nie minister.

    No ale nie cyferkami, nie?

    > Oczywiście że nie. Z tym że inne jest odziaływanie wewnętrzne a inne
    > zewnętrzne. Śmiem twierdzić, że to zewnętrze to zwykle jest mało
    > skuteczne. Choć oczywiście są takie ewenementy jak koszulki z che,
    > zdjęcia z ruskiej pabiedy w birmie, to że izrael wmówił światu, że to

    Te wszystkie rzeczy, które są w Birmie, dodajmy swastyki w tym na
    chełmach model jak najbardziej niemiecki, wzór o taki:
    https://www.ww2gear.com/images/product/large/69-1020
    96.jpg
    to akurat nie oznacza nic :) To tak dla porządku. W ogóle tej kategorii
    bym w dyskusję o RT nie mieszał.

    > palestyńczycy na nich napadli i ogólnie to, że niektórzy dalej wierzą że
    > komunizm może się udać, tylko jeszcze to nie był ten prawdziwy. Ale jak
    > porównasz to z tym, że stalin zrobił chujnie z sowietów a ruskie za nim
    > dalej tęskną to sam widzisz, że taka zewnętrzna propaganda to jest
    > piskuś przy wewętrznej.

    Zapewne, ale czy to ma oznaczać, że mamy olać zewnętrzną, gdy możemy ją
    blokować, tylko dlatego, że gdzieś jest dużo gorzej, na co poradzić nic
    nie możemy?

    A skąd mam to wiedzieć? :)

    --
    Marcin

  • 334. Data: 2022-05-23 04:21:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I ich dzieci zostaną pisiorami bo mają rodziców pisiorów. Samo TVPis to
    > za mało.

    Może i nie wystarczy, ale niewątpliwie pomaga.

    > Nie wiem - nie mam fejsbuka:P Tak czy inaczej - nie RT jest problemem a
    > jak widać ruskie trole (bo jestem przekonany że większość tej aktywności
    > w mediach społecznościowych to słynna farma troli w petersburgu).

    No według wspomnianych danych RT(FB) to jest jednak duża widownia.

    > I o rząd wielkości bardziej szkodliwe niż rt jako takie. No ale pisałeś
    > raz że ich blokują na fejsbuku, a potem że rzygają flagami. Więc tak
    > średnio blokują.

    Widzę, że RT FB nie blokuje, przynajmniej jak łączę się z Gdańska VPNem.

    --
    Marcin

  • 335. Data: 2022-05-23 07:12:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może i nie wystarczy, ale niewątpliwie pomaga.

    Pomaga - ale należałoby zacząć od delegalizacji pis a nie piswizji:P

    > No według wspomnianych danych RT(FB) to jest jednak duża widownia.

    Szczerze, to mi na oko coś nie pasuje. 3% zasięgu to zaskakująco dużo.
    Zaczynam się zastanawiać, czy to przypadkiem nie ruscy za vpn:P No bo
    poważnie - tam wychodzi, że mają 1/4 zasięgów innych mediów. Tak jaby u
    nas okazało się, że rt.com ma 1/4 zasięgu wp.pl - wprost nieprawdopodobne.

    A na FB to po prostu trole siedzą.

    > Widzę, że RT FB nie blokuje, przynajmniej jak łączę się z Gdańska VPNem.

    Nawet jakny blokowało, to przecież trolowanie w komentach nie polega na
    trolowaniu tablicy rt na fejsbuku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 336. Data: 2022-05-23 07:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > pokolenie nadal żyje. Ich dzieci pewnie najczęściej wyrastały w takim
    > sosie i dopiero wnukowie mają szansę na nieco lepszą izolacje/integrację.

    Obecnie chyba więcej głosów jest z UK, bo do stanów nikt już zarobkowo
    nie jeździ a ich wnuki "som już amerykany" i nie chce im się głosować.

    Tak po prawdzie, to nie widzę powodu (oczywiście poza konstytucją;)) dla
    którego ktoś kto od 10 lat nie mieszka w polsce i już nie wróci miałby
    mieć prawo głosu. Choć to obosieczna broń, bo jak wszyscy mądrzejsi
    wyjadą...

    > No niestety oni są dość w tej manipulacji dobrzy i dlatego jest to
    > wszystko takie szkodliwe.

    Tylko dla nas niebezpieczne są nie trole robiące na stronie rt.com a w
    polskich socjal mediach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 337. Data: 2022-05-23 07:28:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale nie cyferkami, nie?

    Wyrok często jest w cyferkach:P No ale tak czy inaczej ocenia sąd a nie
    "minister własciwy" i niech tak zostanie.

> [...]
    96.jpg
    > to akurat nie oznacza nic :) To tak dla porządku. W ogóle tej kategorii

    No piszę, że to takie ewenementy:P

    > Zapewne, ale czy to ma oznaczać, że mamy olać zewnętrzną, gdy możemy ją
    > blokować,

    W sumie nie możemy - przynajmniej nie w ten sposób. Blokowanie rt.com
    nic konkretnego nie da - ci sprani sobie dnsa zmienią (zresztą i tak są
    sprani, więc ich drugi raz nie wypierzesz), ci niesprani tam nie
    zaglądają i są wrażliwi na propagandę typu "ukraincy zabierają wam
    dostęp do służby zdrowia i przedszkoli" na wykopie, fejsbuku, czy nawet
    w komentach na gazeta.pl. I to jest o wiele skuteczniejsza propaganda
    (choćby dlatego, że w sumie oparta na faktach:P).

    Choć przyznaję, że przy dużych nakładach i długim czasie odziaływania
    (liczonym w pokoleniach) i dobrych układach politycznych może się udać.
    Jak na przykład żydom udało się przekonać świat, że polacy jakieś obozy
    u siebie mieli a w palestynie nic ciekawego się nie dzieje a nawet jeśli
    to że to palestyńczycy są ci źli, bo od zawsze u żydów mieszkali i nagle
    im się przestało podobać.

    > A skąd mam to wiedzieć? :)

    Minister spraw zagranicznych się co jakiś czas "ciepło" wypowiada. O nas
    zresztą też:P Ostatnio IDF zastrzelił jakąś dziennikarkę. Zapewne w imię
    wolności słowa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 338. Data: 2022-05-23 13:09:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 May 2022 21:50:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > na Ukrainie ktoś wpadł na pomysł zamienienia wszystkich cywili w
    > wojskowych poprzez wydanie im broni.

    Można się o tym dowiedzieć z jakiegoś rzetelnego źródła, czy tak powiada
    tylko Kacapia Today?

    > Oczywiście zwiększyło to potencjał
    > obrońców, ale jednocześnie spowodowało związane z tym skutki prawne.

    Aha, czyli można strzelać do wszystkich Ukraińców, bo są żołnierzami.
    Do tego chłopiny na rowerze też.

    A gwałty i rabunki jak tłumaczysz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 339. Data: 2022-05-23 13:10:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 May 2022 22:05:26 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jesteś z tych co jak ich za rękę złapac to
    > mówią że nie ich ręka, i mają czelność pokazaywac na innych palcem i
    > zarzucać im manipulacje.

    No jak tam było z tymi 6 dawkami szczepionek na obywatela?
    Już się doliczyłeś?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 340. Data: 2022-05-23 13:24:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 22 May 2022 13:43:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W kadrze widać, że wszyscy cywile w okolicy sami
    > domyślili się, czym może się skończyć zbliżanie do wrogiej kolumny. Ten
    > jeden nie. Odmienność jego zachowania do pozostałej populacji mogła być
    > wystarczającym powodem, by uznać go za zagrożenie.

    Tak, chłopina wyjechał na rowerze zza zakrętu, więc trzeba go zamordować,
    bo odbiega zachowaniem.

    Nie wiem, czy leci z nami psycholog, ale na mój mały rozumek zadziwiająco
    dobrze pasujesz do opisu socjopaty.

    "Socjopatą określamy osobę, która lekceważy normy i zwyczaje obowiązujące w
    danej kulturze czy środowisku, nie liczy się z uczuciami innych, manipuluje
    ludźmi i nie ma poczucia winy.
    Nie rozumie, co to znaczy krzywdzić drugiego człowieka. Krzywda dzieje się
    tylko wtedy, gdy on ja odczuwa. Egocentryczny, postrzega siebie jako osobę
    bez zarzutu. Winą za niepowodzenia obarcza innych.

    Większość osób z taką osobowością ma przyjemną powierzchowność, bardzo
    dobrą pracę, rodzinę.

    Wykształceni, majętni, pełni uroku, elokwentni sprytnie wykorzystują te
    cechy do manipulowania ludźmi dla własnych potrzeb."

    https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/psychiatria/k
    im-jest-socjopata-jak-dziala-i-jak-go-rozpoznac-aa-L
    5ep-z7vm-FMiw.html