  • 101. Data: 2024-09-30 20:00:10
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Sep 2024 20:09:45 +0200, Shrek wrote:
    > Blokowanie fejkniusów weszło na nowy poziom.
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/powodz-w-polsce-kulisy-zatr
    zymania-internauty-krytykujacego-sluzby-707420354916
    1984a

    > Po konfederacku napiszę, że za mało się uśmiechał i dlatego wylądował na
    > dołku. To tak a propo blokowania portali po uważaniu...

    Tak swoją drogą - następny kandydat do dołka ?

    https://wydarzenia.interia.pl/dolnoslaskie/news-doci
    erali-do-ludzi-zanim-dojechalo-wojsko-skala-problemu
    -nie,nId,7821825

    No ale to Stronie, może kulsony Lądka pilnowały, więc tak się obraziły
    na insynuację, ze w Lądku nikt nie pilnuje.

    J.

  • 102. Data: 2024-09-30 20:12:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Sep 2024 18:37:45 +0200, Shrek wrote:

    > Stachowiaka też przy ludziach zabrali.

    A straszyli przy tym filmujących ... podobno.

    Tylko co innego, jak jakiegos nieznanego zabierają, mogłeś widzieć,
    ale nie znasz, to skąd masz wiedzieć, ze zmarł później.
    A co innego na oczach rodziny, sąsiadów ...

    J.

  • 103. Data: 2024-09-30 20:12:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2024 o 20:00, J.F pisze:

    > Tak swoją drogą - następny kandydat do dołka ?
    >
    > https://wydarzenia.interia.pl/dolnoslaskie/news-doci
    erali-do-ludzi-zanim-dojechalo-wojsko-skala-problemu
    -nie,nId,7821825

    Ten to już się w samobójstwo wręcz pcha;)

    https://www.youtube.com/watch?v=o__jrhJ19kQ

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2024-09-30 20:14:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2024 o 20:12, J.F pisze:

    > A straszyli przy tym filmujących ... podobno.

    A potem ich szukali nazywając ich pieszczotliwie "dziennikarzami". Mają
    kulsony jakiś uraz do pismaków...

    > Tylko co innego, jak jakiegos nieznanego zabierają, mogłeś widzieć,
    > ale nie znasz, to skąd masz wiedzieć, ze zmarł później.

    Przez pierdolonych pismaków oczywiście:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2024-09-30 20:26:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 22:06:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Widziałeś choćby na zdjęciu protokół zatrzymania osoby? Już o znajomości
    > prawa nie wspominam, bo0 z wypowiedzi wnoszę, ze w ogóle nie wiesz, o
    > czym piszesz. Poszukaj sobie wzoru protokołu i zwróć uwagę na to, co
    > jest na pierwszej stronie na dole.

    Ale o co chodzi?
    "Szczegółowo opisac przyczynę zatrzymania, ponadto w przypadku
    podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia dokładnie je
    określić".

    No ale zarzut zawsze można zmienić - to Twoje słowa :-)

    J.

  • 106. Data: 2024-09-30 20:33:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Sep 2024 20:14:18 +0200, Shrek wrote:

    > A potem ich szukali nazywając ich pieszczotliwie "dziennikarzami". Mają
    > kulsony jakiś uraz do pismaków...

    > Przez pierdolonych pismaków oczywiście:P

    Jak napiszą, ze Kowalski zmarł na komisariacie, tzn widać tam zmarł, i
    prokurator prowadzi śledztwo.

    A jak Kowalskiego znaleziono martwego gdzieś w krzakach, to może nie
    napiszą o tym wcale, a nawet jak napiszą, to bedziesz wiedział, że na
    twoich oczach kulsony Kowalskiego zgarnęły, i troche dziwne, ze potem
    znalazł sie w krzakach?
    Kowalskiego nie znasz, tzn może i kilku znasz, bo popularne nazwisko.

    J.

  • 107. Data: 2024-09-30 21:10:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2024 o 20:26, J.F pisze:
> [...]
    > określić".
    >
    > No ale zarzut zawsze można zmienić - to Twoje słowa ?

    Czyli przyczyna, to nie przestępstwo / wykroczenie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 108. Data: 2024-09-30 21:28:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Sep 2024 21:10:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czyli przyczyna, to nie przestępstwo / wykroczenie.

    W sensie, Ĺźe niekoniecznie?

    No ba, może być np podejrzenie o bycie osobą poszukiwaną, albo list
    gonczy, ale co podejrzewasz w omawianym przypadku?

    J.

  • 109. Data: 2024-09-30 21:41:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2024 o 21:28, J.F pisze:
    > No ba, może być np podejrzenie o bycie osobą poszukiwaną, albo list
    > gonczy, ale co podejrzewasz w omawianym przypadku?

    Konieczność zabezpieczenia śladów i dowodów.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 110. Data: 2024-09-30 21:58:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2024 o 20:33, J.F pisze:

    > Jak napiszą, ze Kowalski zmarł na komisariacie, tzn widać tam zmarł, i
    > prokurator prowadzi śledztwo.

    A potem wygrzebio te pieprzone pisamki film jak kulsony człowieka zabijajo!

    Tfu, pieprzone pismaki. Trzeba zakazać takiego dziennikarstwa. Do czego
    to podobne żeby dziennikarze pisali co chcom!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!