    From: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Blokady drog
    Date: Thu, 27 Feb 2003 11:31:24 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@radeberger.eit.uni-kl.de

    Witam!
    Mam pytanie, czy jesli rolnicy od Leppera czy kogos blokuja droge
    (panstwowa), a Policja nic nie robi (poza "organizowaniem objazdow"), to
    czy jest to (z jej strony) zlamaniem prawa? Czy jest jakis paragraf typu
    "Kto uniemozliwia komus kozystanie ze swojej wlasnosci..." (w koncu
    droga jest publiczna, a wiec nalezy do wszystkich)? Da sie to jakos
    wyegzekwowac? Z tego co wiem, jest wolnosc manifestacji i zgromadzen,
    ale za zgoda bodaj Urzedu Gminy. Watpie, zeby taka blokada byla legalna
    i zeby jakis urzednik wydal zgode na blokade (waznej) drogi.
    - Szwejk
    PS. Pytanie jest czysto teoretyczne.

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |