  • Data: 2006-05-25 11:21:40
    Temat: Blad w pisemnej umowie z TPSA
    Od: "Renata" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Przedstawiciel TPSA chodzacy po domach namowil moja mame na nowy abonament,
    wyzsza cena + 1 h za darmo (bzdura), w kazdym badz razie od tego czasu mamy
    wyzsze rachunki ehh wiele by tu opisywac ale napewno znacie te firme z tej
    strony co i ja; jednak gdy chcialam powrocic na stary abonament powiedziano
    mi ze jest to niemozliwe, dopatrzylam sie ze w tej nowej umowie (odnosnie
    tego wyzszego abonamentu) skladajacej sie z dwoch pism bledow tzn. wpisana
    jest inna ulica niz ta na ktorej mieszkamy, w zasadzie to w Gnieznie nie ma
    ulicy ktora wpisal przedtsawiciel TPSA. czy w zwiazku z tym ta umowa moze
    byc niewazna??? Czy blad na umowie odnosnie mojego adresu moze byc podstawa
    do powrotu na stary abonament czy juz nic sie z nimi nie da zrobic? Macie
    jakis pomysl? Byle bym tylko mogla sie na nich odegrac ;-)
    pozdrawiam
    Joanna