eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawne zamieszczenie moich zdjęć ! - Edipresse Polska S.A. › Bezprawne zamieszczenie moich zdjęć ! - Edipresse Polska S.A.
    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezprawne zamieszczenie moich zdjęć ! - Edipresse Polska S.A.
    Date: 22 Dec 2002 10:57:54 +0100

    Jak długo duża firma jaką jest koncern wydawniczy Edipresse Polska S.A. razem z
    Wirtualną Polską może być głucha na moje żądania usunięcia zdjęć mojego
    autorstwa z ich stron www - zaznaczam umieszczonych tam bez mojej zgody !!!
    Wydawca Edipresse dostał już na piśmie żądanie usunięcia moich zdjęć kilka dni
    temu, na moje emaile zarówno Edipresse Polska S.A. jest głucha a Wirtualna
    Polska zablokowała mi wyrażanie opinii pod moimi zdjęciami - udało mi się
    zrobić jeden taki wpis: Cieszy mnie fakt że zdjęcia mojego autorstwa podobają
    się... ale chciałem zaznaczyć że zdjęcie to zamieszczono na tej stronie bez
    mojej zgody. Żądam natychmiastowego usunięcia tego zdjęcia z tej strony !!!
    Moja opinia i żądanie na ten temat zawarta jest w liście adresowanym do osoby
    odpowiedzialnej za taką sytuacje. Po tym wpisie moje dalsze uwagi zostają
    blokowane komunikatem :Niestety z powodu niecenzuralnych treści Twoich
    poprzednich wypowiedzi dodawanie opinii zostało zablokowane. Nie widzę w moich
    uwagach nic niecenzuralnego....
    Czy to prawda że duży może więcej ? bezczelność i arogancja czy z tym mamy
    wejść do UNI... ?
    Pozdrowienia dla biednych redaktorów z Edipresse Polska S.A. nie posiadających
    pewnie aparatów fotograficznych a umiejących tylko kraść czyjeś zdjęcia ze
    stron www !!!
    Kradnijcie dalej... ale do czasu... i chowajcie dalej głowę w piasek. Viva,
    Przyjaciółka, Przekrój i inne gazety sprzedają się pewnie świetnie... ciekawe
    jak dużo jest w nich tanich zdjęć ściąganych ze stron www ?
    Zenit
    Wiesław Kamiński
    autor stron www: http://www.grzyby.and.pl http://www.grzybypodhala.prv.pl
    http://212.14.33.2/~gory/
    P.S.
    Więcej o wyczynach naszych wspaniałych redaktorów gazet takich jak
    Rzeczpospolita, Dziennik Wrocławski znaleść można na stronie
    http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/o_grzybach_prasa
    _2002.html