  • Data: 2007-07-21 18:28:23
    Temat: Bezpłatny parking - a osoby pilnujące za drobną opłatą
    Od: joker77 <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dziś zdarzyła mi się taka sytuacja :
    Chcę się zatrzymać na parkingu - a tu już czeka miła osoba która
    wskazuje mi wolne miejsce.
    Po zatrzymaniu się ta osoba podchodzi i nalega, że chętnie popilnuje
    auta za drobną opłatą, bo tu w końcu tyle kradzieży. Stanowczo
    odmówiłem, niestety osobnik stał dalej, zaproponowałem aby się oddalił
    - odmówił.

    I teraz moje pytanie :

    Czy taka sytuacja podpada pod nagabywanie ?

    Czy wystarczy zgłosić ją:
    - Straży Miejskiej
    - Policji

    Strażnik Miejski nr odznaki 058 - (któremu przerwałem rozmowę
    telefoniczną na posterunku przy plaży, stwierdził że - słowa
    nagabywanie nie ma w jego słowniku wiec on nic nie zrobił i
    zasugerował udanie się na komisariat Policji).

    Pozdrawiam
    Joker77