  • 1. Data: 2005-05-01 21:44:03
    Temat: Bezpiczenstwo IT w insysucjach finansowych (BANK)
    Od: "xoxol" <X...@t...pl>

    Witam
    Czy istnieja jakies przepisy prawne warunkujace kwestje bezpiecznestwa
    jakiei musza spelniac systemy informatyczne istytucji finansowych typu
    banki?

  • 2. Data: 2005-05-01 22:46:48
    Od: fv <f...@c...com>

    xoxol claimed:
    > Czy istnieja jakies przepisy prawne warunkujace kwestje bezpiecznestwa
    > jakiei musza spelniac systemy informatyczne istytucji finansowych typu
    > banki?

    Ja tam się nie znam. Pamiętam tylko to, że muszą być one fizycznie
    odcięte od publicznych sieci teleinformatycznych...

    --
    :: http://night.pl/~viper/ ::
    tlen & skype: fastviper

  • 3. Data: 2005-05-02 07:42:19
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xoxol" <X...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy istnieja jakies przepisy prawne warunkujace kwestje bezpiecznestwa
    > jakiei musza spelniac systemy informatyczne istytucji finansowych typu
    > banki?

    Rekomendacje D i M GINB (do wyszukania na stronach NBP).

    Pozdrawiam
    parrot

  • 4. Data: 2005-05-03 13:25:04
    Od: "xoxol" <X...@t...pl>

    > Ja tam się nie znam. Pamiętam tylko to, że muszą być one fizycznie
    > odcięte od publicznych sieci teleinformatycznych...

    Chyba nie bardzo... z technicznego punktu widzenia jest to prakycznie nie
    mozliwe w dzisiejszych czasach ;-) aby cala siec LAN korpoacji nie maila
    zadnego sytku z siecia publiczna ( przykladowo poczta e-mail .... )