  • 11. Data: 2005-11-09 19:54:58
    Temat: Re: (Bez)prawne wejście policji
    Od: "Jakub Kościelniak" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Aha. Międzynarodowa mafia kidnaperów olch?

    Hehe, z 15 kubików drzewa to musiałoby być bardzo duuuże ognisko i zabawa
    przez kilka nocy i dni nieprzerwanie :)

    Dziekuję za odwołanie mnie do Konwencji i KPK, wyszukałem parę paragrafów,
    które mogą się przydać i zobaczymy, czy kradzież jednej olchy i poszukiwanie
    winnych było 'sprawą niecierpiącą zwłoki'.

    JK

  • 12. Data: 2005-11-09 19:59:15
    Od: "Jakub Kościelniak" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Jakub_Ko=B6cielniak?= <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    <ciach>

    Zapomniałem dodać, że drzewo, które posiadam zostało kupione legalnie i
    posiadam odpowiednie dokumenty (WZ, faktura); a cała 'akcja' policji zostałą
    udokumentowana na zdjęciach i widziana, można powiedzieć, od A do Z przez 2
    świadków.

  • 13. Data: 2005-11-10 12:51:07
    Od: day <t...@d...com>

    Jakub Kościelniak wrote:

> [...]
    > które mogą się przydać i zobaczymy, czy kradzież jednej olchy i poszukiwanie
    > winnych było 'sprawą niecierpiącą zwłoki'.

    olcha to slaby material opalowy. Pali sie szybko daje malo energii.

  • 14. Data: 2005-11-10 15:10:29
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "day" <t...@d...com> napisał w wiadomości

    > olcha to slaby material opalowy. Pali sie szybko daje malo energii.

    Ale świetna jest do wędzenia;)

    Pzdr
    Leszek