  • 1. Data: 2005-12-12 13:49:01
    Temat: Bepieczeństwo w tunelach
    Od: "majkelFM" <m...@i...pl>

    Witam

    Czy w polskim prawie są ujęte warunki bezpieczeństwa w tunelach drogowych?
    Jeśli tak to gdzie ich szukać, bo spędziłem już sporo czasu nad tym i nie
    mogę nic konkretnego znaleźć.

    majkelFM

  • 2. Data: 2005-12-12 14:15:46
    Temat: Re: Bepieczeństwo w tunelach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    majkelFM wrote:
    > Witam
    >
    > Czy w polskim prawie są ujęte warunki bezpieczeństwa w tunelach
    > drogowych? Jeśli tak to gdzie ich szukać, bo spędziłem już sporo czasu
    > nad tym i nie mogę nic konkretnego znaleźć.

    Specyzuj pytanie. Bo tak ogólnie o 'warunkach bezpieczeństwa' w tunelach
    to mówi np. Prawo o Ruchu Drogowym (zakazując w tunelach jednych rzeczy
    a nakazując inne) a i zapewne Prawo Budowlane i okolice coś mówi o
    bezpieczeństwie budowli jako takich (w tym i tuneli ;) )

  • 3. Data: 2005-12-12 14:52:29
    Od: "majkelFM" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał
> [...]
    > nakazując inne) a i zapewne Prawo Budowlane i okolice coś mówi o
    > bezpieczeństwie budowli jako takich (w tym i tuneli ;) )

    chodzi mi dokładniej o to jakie systemy zabezpieczeń (przeciwpożarowych
    itp.) są nakazane przez polskie prawo (jeśli wogóle)

  • 4. Data: 2005-12-12 18:55:27
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "majkelFM" <m...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał
    >
    > chodzi mi dokładniej o to jakie systemy zabezpieczeń (przeciwpożarowych
    > itp.) są nakazane przez polskie prawo (jeśli wogóle)

    ustawa o ochronie przeciwpożarowej
    p.
    W,