  • Data: 2006-06-06 17:01:55
    Temat: Bedzie rozprawa w Grodzkim
    Od: "Tojatom" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Spróbuje napisać krótko:

    Dziś ruszając z pod świateł,zatrzymała mnie policja,twierdząc ze
    przekroczyłem prędkość(na radarze bolo 84 km/h).
    Stali jakieś 500 metrów od skrzyżowania,jestem pewny ze nie mogłem rozwinąć
    takiej prędkości(było pod górkę,a samochód waży 1500kg silnik 2.0 na gazie).
    Nie przyjąłem mandatu,skierowali sprawę do sadu.
    Jakie mam szanse(moje słowo przeciwko 2 policjantów)

    PS:
    Nie widziałem radaru wymierzonego we mnie,jak zobaczyłem lizak policjanta na
    liczniku w aucie miałem 60-65km/h

    Pozdrawiam
    Tojatom