  • Data: 2006-06-06 21:41:23
    Temat: Re: Bedzie rozprawa w Grodzkim
    Od: "Karol C." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:e64evk$5j6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak ciebie zatrzymali to trzeba bylo zapytac sie o atest radaru,
    > papier ze policjant moze sie poslugiwac radarem,
    > no i zeby pokazali czas jaki uplynal od zmierzenia predkosci twojego auta
    >
    > p.

    mnie też niedawno w identycznej sytuacji złapali.
    Próbowałem najpierw negocjacjować z betonami wysokość mandatu - niestety
    bezskutecznie.
    A jak zawołałem o atest do suszarki - to myslałem ze mi przypier........
    Poczłapał z pianą na pysku, grzebał z 10 min. w bagażniku, i
    niestety...znalazł.
    Po 3 latach sie przedawni - mam nadzieje. A jak nie to zaboli

    KC