  • 31. Data: 2009-06-25 08:45:51
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Dlaczego mialby placic, skoro nie zamawial takiej uslugi? Nie ma obowiazku
    > noszenia dokumentow.

    bo tak już jest. i w prawie przewozowym i w regulaminie przewoźnika.
    Zapłaci bez zamawiania usługi.

    > A jak mieliby go zidentyfikowac? Na podstawie linii papilarnych?

    Mowa była o odmowie okazania dokumentów, wiec założyłem ze je ma tylko
    nie chce pokazać.
    Na policji już takiej opcji miał nie będzie. Bo jak powie, że nie ma, a
    go przeszukają i znajdą to jeszcze dostanie dodatkowo w d... z kodesku
    wykroczeń.

    Jak nie ma dokumentów w ogóle przy sobie to jeszcze gorzej dla niego.
    Posiedzi w komisariacie, az mu te dokumenty ktoś w zebach dostarczy,
    albo zidentyfikują go w inny sposób.

  • 32. Data: 2009-06-25 09:02:46
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    KRZYZAK pisze:

    > Dlaczego mialby placic, skoro nie zamawial takiej uslugi?

    Regulamin przewoźnika jest częścią umowy, którą z nim zwierasz przez
    zajęcie miejsca w środku transportu.

  • 33. Data: 2009-06-25 09:36:13
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    u nas jak wchodzi kontrola to kasowniki sa unieruchomiane.
    tak wiec w trakcie kontroli nie miałby szansy naprawic swojego błedu.

    ja dla odmiany daaawno temu kupiłam bilet w automacie w autobusie, ale nie
    wiedziałam ze jeszcze dodatkowo trzeba go skasowac... tez nie pomogły zadne
    tłumaczenia...

    E.

  • 34. Data: 2009-06-25 09:58:47
    Od: marjan <k...@g...com>

    Easy pisze:

> [...]
    >
    > ja dla odmiany daaawno temu kupiłam bilet w automacie w autobusie, ale
    > nie wiedziałam ze jeszcze dodatkowo trzeba go skasowac... tez nie

    To ja jak kiedyś będąc jeszcze uczniem szkoły ponadgimnazjalnej byłem w
    Krakowie (jestem z Przemyśla) nie wiedziałem który bilet ulgowy: gminny
    czy ustawowy mam kupić. Niestety kupiłem ustawowy - kanar poinformował
    mnie za ponad 100 zł, że trzeba było kupić gminny. Również nie było
    tłumaczenia, nie pomogło nic, łącznie z pokazywaniem legitymacji
    szkolnej z Przemyśla, oraz biletu PKP (w tym samym dniu przyjechałem do
    Krakowa). Bilet kupowałem w automacie, a ten nie poiformował mnie na
    jakim ulgowym mogę jechać ;)
    Niestety, za błędy i naukę się płaci.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Morycz
    [e-mail bez cyferek]

  • 35. Data: 2009-06-25 10:04:46
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    Dziękuję za Wasze wypowiedzi.
    Większość przejawia mentalność RENOMY - po trupach! Bez zasad, bez
    sumienia, nieuczciwie!

    Zastanawiam się często po co ja to wszystko robię? Dalczego nie
    wyrzucę papierka na chodnik, tylko do śmietnika, dlaczego gdy NIE
    MUSZĘ korzystać z samochodu, korzystam z usług ZKM i SKM? Większości
    ludzi obecnie nie chce się ruszyć dupy na piechotę do sklepu
    oddalonego od domu o 50 m, tylko wsadzają swe leniwe dupska do
    samochodów i podjezdzają pod sam sklep! Znam te sytuacje ze swojej
    dzielnicy! Tworzą coraz wieksze korki i syf spalin!

    Ale ok! Kochane ZKM!
    Teraz wasze autobusy będą stały w jeszcze większych korkach bo już nie
    skorzystam z waszych usług. Chrzanię waszą nieuczciwość! Oby wszyscy
    was kantowali tak, jak kantujecie uczciwych ludzi. Oby jak najwięcej
    gapowiczów, których nie uda wam się złapać!!! Od dziś jężdzę tylko
    samochodem ...albo rowerem! A Ci, którzy mi tutaj dopieprzają jak
    RENOMA, niech teraz sterczą w jeszcze większych korkach i klną zza
    kółka! Ja te korki powiększę!!! Jednocześnie dziękuję tym, ktzórzy
    potrafią MYŚLEĆ i potrafią zrozumieć moją sytuację, zamiast szykanować
    i dopieprzać jak oszustowi!

  • 36. Data: 2009-06-25 10:15:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    ale po co te emocje?

    przez nie nie potrafisz myslec logicznie i wszystko ci sie kaszani

    nie odrozniasz renomy od zkm czy skm

    musisz zrozumiec kilka rzeczy, fakty sa takie, jechales bez waznego biletu,
    a wiec nalezy ci sie kara, tak mowi regulamin, a on jest "bezduszny" ;)

    mozesz probowac pisac pismo z wyjasnieniem i prosba o uchylenie kary, ale
    jak juz ci to napisano, nie do renomy, ktora gowno w tej materii moze, tylko
    do beneficjenta tej kary, czyli wasciciela srodka transportu w ktorym
    jechales

    byc moze tam ktos sie nad toba zlituje

    ale wszystko musisz wyjasnic na spokojnie, bez gornolotnych haselek

  • 37. Data: 2009-06-25 10:25:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Myszkin napisał(a):

    > Dziękuję za Wasze wypowiedzi.
    > Większość przejawia mentalność RENOMY - po trupach! Bez zasad, bez
    > sumienia, nieuczciwie!

    Uczciwi ludzie, uczciwie ponoszą konsekwencje swoich pomyłek...

    j.

  • 38. Data: 2009-06-25 10:45:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Uczciwi ludzie, uczciwie ponoszą konsekwencje swoich pomyłek...

    i po tem sie zaczynaja zastanawiac, po cholere byc uczciwym, skoro niczego
    to w takiej kwestii nie zmienia

  • 39. Data: 2009-06-25 10:52:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > i po tem sie zaczynaja zastanawiac, po cholere byc uczciwym, skoro niczego
    > to w takiej kwestii nie zmienia

    Nie bardzo rozumiem co masz na myśli, może uczciwość rozumianą nie jako
    cechę charakteru ale na pokaz?

    j.

  • 40. Data: 2009-06-25 10:57:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie bardzo rozumiem co masz na myśli, może uczciwość rozumianą nie jako
    > cechę charakteru ale na pokaz?

    charakter zmiennym jest, jesli uczciwy czlowiek zapierdziela cale zycie, a i
    tak z kazdej strony jest w dupe kopany przez wladze, czy jak w tym wypadku
    przez kontrolera, a wiec i po czesci przez przewoznika, i widzi, ze do okola
    wszyscy ci ktorzy nie sa uczciwi, maja od niego duzo lepiej, to sporej
    czesci z tych uczciwych przychodzi na mysl taka refleksja
    po co?

    czesc z nich nie przelamie sie, ale czesc stwierdzi ze jednak warto
    zaryzykowac