  • 41. Data: 2016-06-20 09:02:41
    Temat: Re: Bank i staruszka
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-20 00:16, RadoslawF pisze:

    > To poczekaj trzydzieści czy dwadzieścia lat i porównaj podpis
    > aktualny z tym starym. W międzyczasie poszukaj informacji
    > dlaczego tak się dzieje.

    Nie musi aż tyle, ponieważ przeprowadzaliśmy firmę w nowe miejsce
    pakowaliśmy dokumenty i tak jakoś z ciekawości spojrzeliśmy na nasze
    listy obecności sprzed 5 lat i obecne... przez 5 lat każdemu podpis się
    zmienił...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 42. Data: 2016-06-20 10:59:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.06.2016 06:30, cef pisze:

    > Zmiana jest naturalna. Wracając do tematu: nie dalej jak w piątek
    > zrobiłem aktualizację danych w banku - w tym nowy wzór podpisu, więc
    > to też jest problem do ominięcia.

    O, to, to.

    Ja się nie umie (z tych czy innych powodów) podpisać tak jak kiedyś, to
    się składa nowy wzór podpisu i do tego stary podpis nie jest potrzebny.

    Serio.

    Procedury, eh.

    MJ

    PS. Gorzej, że ja nie umiem podpisać się dwa razy tak samo nawet raz po
    razie.

  • 43. Data: 2016-06-20 19:07:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Michał Jankowski"

> [...]

    Ja się nie umie (z tych czy innych powodów) podpisać tak jak kiedyś, to
    się składa nowy wzór podpisu i do tego stary podpis nie jest potrzebny.
    ---
    A jak się nie umie bo ręce odmawiają to ...

  • 44. Data: 2016-06-20 21:16:31
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2016 07:34:54 +0200, Michal napisał(a):

    > Podpowiedziano mi wówczas wymianę karty wzoru podpisu. Chwilę to trwało, ale
    > skutek osiągnąłem.
    Jak mogłeś (współnie z ąćęłńóśźż i TK) krótko i treściwie odpowiedzieć na
    zadane pytanie uniemozliwiając tym samym niektórym ciągnięcie swej
    psychoterapii na psp?

    --
    pozdro
    poreba

  • 45. Data: 2016-06-21 07:26:05
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jak mogłeś (współnie z ąćęłńóśźż i TK) krótko i treściwie odpowiedzieć na
    > zadane pytanie uniemozliwiając tym samym niektórym ciągnięcie swej
> [...]
    Przepraszam, jakoś tak wyszło. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby
    rozważyć możliwość np. złożenia zawiadomienia
    o możliwości popełnienia przez pracownika banku przestępstwa (na pewno ktoś
    podpowie jakiego).
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    13680 (20160621) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

  • 46. Data: 2016-06-21 10:14:05
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.06.2016 07:26, Michal pisze:

    > __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusów 13680 (20160621) __________
    >
    > Wiadomo?ć została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

    To się naprawdę daje wyłączyć, wierz mi.

    MJ

  • 47. Data: 2016-06-21 11:22:08
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > To się naprawdę daje wyłączyć, wierz mi.
    >
    > MJ

    Wierzę.
    Tak z ciekawości: co w tym komunikacie tak Cię irytuje, że chciało Ci się
    odezwać?
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    13680 (20160621) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

  • 48. Data: 2016-06-22 08:34:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Jun 2016 11:22:08 +0200, Michal napisał(a):

    > Wierzę.
    > Tak z ciekawości: co w tym komunikacie tak Cię irytuje, że chciało Ci się
    > odezwać?
    > Michał

    Nie tylko jego, wierz. Zalecam wklepać w google słowo "netykieta" i się
    douczyć. Na przyjęcia czy do teatru też w gumiakach i kufajce chodzisz?
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 49. Data: 2016-06-22 19:55:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie tylko jego, wierz. Zalecam wklepać w google słowo "netykieta" i się
    > douczyć. Na przyjęcia czy do teatru też w gumiakach i kufajce chodzisz?

    Od razu widać że chłopina elegancka i majętna, nie w gumiakach tylko
    w gumofilcach.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2016-06-22 21:54:09
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Jun 2016 11:22:08 +0200
    doszła do mnie wiadomość <1...@d...icnet>
    od "Michal" <f...@h...com.pl> :

    wirus?3680 (20160621) __________

    >Wiadomo? zosta? sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.
    >
    >http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

    :

    Tu nie chodzi o irytację.
    Podajesz "hakierom" dane swojego antywira wraz z wersją baz, ktoś może
    mieć exploita na tą wersę i nie jest wykluczone, że zechce zrobić ci
    wielkie kuku, lepiej to wyłącz.
    Idiotnicy od tych antywirów wolą się w ten sposób reklamować mając w
    dupie bezpieczeństwo swoich klientów(bo to ordynarna reklama jest).
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546