  • Data: 2005-05-31 19:10:28
    Temat: Banik i przelewy...
    Od: "Przemek" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli poszedłem do banku i przelałem pieniądze z mojego konta na konto
    kolego, to po jakim czasie pieniądze powinny się znaleść na koncie kolegi ??

    Wykonałem tą operację na 5 minut przed zamknięciem banku, i powiedziano mi
    że zostanie to zrobione na dzień następny i jeśli chce to rano mogę
    przyjechać po potwierdzenie przelewu, a jeśli nie to zostanie ono mi
    przysłane pocztą wraz z rachunkiem.
    Od tej wizyty w banku mineło około 24 godziny, a pieniędzy nie ma na kącie
    kolegi...
    to normalne ?

    i jeszcze jdno.....:

    Jak pomyliłem jakieś cyferki w numerze konta to kasa przepadła ???