  • 571. Data: 2021-03-25 16:45:36
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2021 o 11:21, Olin pisze:

    > Może tam jest opcja "na polecenie władzy ludowej".

    Nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 572. Data: 2021-03-25 16:46:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2021 o 00:42, Kviat pisze:

    > Jesteś idiotą? To ty twierdzisz, że są powody do legitymowania bez
    > powodu, a nie ja.

    JA twierdzę, ze generalnie wszystkie legitym,owania mają powód wynikając
    z ustawy. Zastanawianie się nad powodem legitymowania "bez powodu" jest
    niezbyt mądre w samym założeniu.

    --
    Robert Tomasik

  • 573. Data: 2021-03-25 16:48:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2021 o 14:00, J.F. pisze:

    > Fuj Robercie - coz to za milicyjne myslenie?
    > Wolno policjantowi tak legitymowac bez powodu?

    Nie wolno. Twierdzę, ze nie ma legitymowań ebz powodu.

    > To sie Kviatek slusznie pyta jaki powod policjant poda :-P
    > Bo jak nie potrafi ... przekroczenie uprawnien?

    Skąd ja mam wiedzieć, czemu dany konkretny policjant legitymuje daną
    konkretną osobę.

    --
    Robert Tomasik

  • 574. Data: 2021-03-25 16:52:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2021 o 13:37, J.F. pisze:
    > Ale sprawdzenie tozsamosci w celu sprawdzenia tozsamosci?
    > Jest na to podstawa prawna ?

    Tak. W ustawie o Policji. Przeczytaj art. 15.1.1 Ustawy o Policji. Ba,
    jest to jedyny legalny cel.

    --
    Robert Tomasik

  • 575. Data: 2021-03-25 17:28:04
    Od: Kviat

    > Powód legitymowania :-)

    Czyli jednak nie zrozumiałeś.
    Więc jeszcze raz: jaki powód legitymowania zaznaczacie, gdy
    legitymujecie bez powodu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 576. Data: 2021-03-25 17:43:03
    Od: Kviat

    > JA twierdzę, ze generalnie wszystkie legitym,owania mają powód wynikając
    > z ustawy.

    Ja wiem, że ty tak twierdzisz. I wiem, że tak powinno być, że
    legitymowanie musi mieć powód. Ale nie rozmawiamy o teorii, lecz o praktyce.
    W prawdziwej rzeczywistości nie wszystkie legitymowania mają powód, a
    jednak się odbywają. Generalnie w normalnych okolicznościach takie
    legitymowania się zdarzały i nikt z tego nie robił "halo" - ot takie
    wypadki przy pracy, jak to w pracy. Lecz obecnie ten proceder stał się
    normą.

    Skoro w tym waszym systemie nie ma do zaznaczenia opcji "legitymowanie
    bez powodu", to po pierwszym takim legitymowaniu nawet najdurniejszy
    kulson by się zorientował, że nie wolno legitymować bez powodu.
    O wyrokach sądu z uzasadnieniem z litości nie wspomnę.

    > Zastanawianie się nad powodem legitymowania "bez powodu" jest
    > niezbyt mądre w samym założeniu.

    Niezbyt mądre, to jest legitymowanie bez powodu. W samym założeniu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 577. Data: 2021-03-25 17:53:46
    Od: Kviat

    > Tak.

    Nie.

    > W ustawie o Policji. Przeczytaj art. 15.1.1 Ustawy o Policji. Ba,
    > jest to jedyny legalny cel.

    Wynika z tego, że kompletnie nie rozumiesz tego co czytasz (bo chyba
    przeczytałeś?).

    Policjant sprawdza tożsamość, w celu sprawdzenia tożsamości. Piękne...
    A w jakim to celu sprawdza tożsamość kogoś, kto nic złego nie zrobił,
    nie jest przestępcą, nie popełnił wykroczenia, nie jest świadkiem
    przestępstwa ani wykroczenia, ani nawet nie jest podobny do osoby
    poszukiwanej (coś pominąłem?)?
    Co on taki ciekawski, skoro nie ma żadnego powodu żeby sprawdzać czyjąś
    tożsamość?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 578. Data: 2021-03-25 18:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie, ale w moj?ą już tak.

    Zasadniczo wygląda na to, że w wierze w to, że policjanci nie łamią
    prawa (nie mylić z zostali skazani) zastraszając obywateli wierzy już w
    tym wątku tylko robert.

    --
    Shrek

  • 579. Data: 2021-03-25 20:26:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2021 o 17:53, Kviat pisze:
    > Co on taki ciekawski, skoro nie ma żadnego powodu żeby sprawdzać czyjąś
    > tożsamość?
    Trzeba zapytać legitymującego. Myślę, ze jakiś powód ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 580. Data: 2021-03-25 23:35:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zasadniczo wygląda na to, że w wierze w to, że policjanci nie łamią
    > prawa (nie mylić z zostali skazani) zastraszając obywateli wierzy już w
    > tym wątku tylko robert.

    Zasadniczo to pewnie nikt nie wierzy, że legitymowanie Julek podczas
    pokojowych manifestacji słuzy czemuś pozytecznemu i praworządnemu.

    --
    Marcin