  • 51. Data: 2021-03-03 12:04:17
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-03-marca-2021 o 11:20, J.F. pisze:
    > Policja pilnuje "faszystow"

    To twój wyraz miłości "bliźniego"?

  • 52. Data: 2021-03-03 12:11:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 03.03.2021 o 11:20, J.F. pisze:

    >Ta opcja.

    Tak zeby wsystkie kulsony rozpoznawaly babcie w zimowym ubraniu i pod
    maska, to cos nie bardzo wierze...

    >Torby się boją - ponoć piedolnęła nią jakiegoś nieostrożnego kulsona
    >i teraz reszta kolegów go unika, bo się boją że lpg się zarażą:P

    Natomiast torba charakterystyczna ...

    >Dzień jak co tydzień;)

    Jeszcze troche i bedzie jak codzien :-)

    >Trybunał kulinarny.

    J.

  • 53. Data: 2021-03-03 12:14:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To twój wyraz miłości "bliźniego"?

    Wyraz milosci dla Kviatka :-)

    Ale ale ... mozna sobie poczytac np o kontrmanifestacjach dla
    upamietnienia ofiar "bandy" Burego ... komunistyczna propaganda, czy
    nie lepszy od obu okupantow ?

    J.

  • 54. Data: 2021-03-03 12:21:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 12:11, J.F. pisze:

    > Tak zeby wsystkie kulsony rozpoznawaly babcie w zimowym ubraniu i pod
    > maska, to cos nie bardzo wierze...

    No wszystkie to pewnie nie. Ale one mają łączność i zwróć uwagę, że mają
    w oddziale jednego umyślnego - ten jeden jest odpowiedzialny za
    interakcje paszczowe - zarówno z otoczeniem jak i innymi kulsonami przez
    szczekaczkę, którą dzielnie w ręku dzierży - taka insygnia władzy;)

    > Natomiast torba charakterystyczna ...

    Średnio. W warszawie tego mnóstwo. Jakby się za każdym z tęczową torbą
    uganiali, to by ich nie starczyło. Nawet jakby zmniejszyli oddziały do
    jednoosobowych - no ale jak wtedy ogarnąć tyle rzeczy na raz - gadanie z
    jutuberami, śledzenie babci i nasłuch szczekaczki. Na dodatek jak ktoś
    bez maseczki się trafi, to pisarz potrzebny...

    I tak już bywało.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2021-03-03 13:24:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >interakcje paszczowe - zarówno z otoczeniem jak i innymi kulsonami
    >przez szczekaczkę, którą dzielnie w ręku dzierży - taka insygnia

    Dowodca musi byc, ale zeby tak ten znal wszyskich prowokatorow w
    stolicy, to cos nie bardzo wierze :-)

    >Średnio. W warszawie tego mnóstwo.

    A ja u siebie nie widuje ...

    >Jakby się za każdym z tęczową torbą uganiali, to by ich nie
    >starczyło.

    Sprawdz nastepnym razem - przespaceruj sie z taka torba :-)

> [...]
    >ogarnąć tyle rzeczy na raz - gadanie z jutuberami, śledzenie babci i
    >nasłuch szczekaczki. Na dodatek jak ktoś bez maseczki się trafi, to

    A tak swoja droga - wyslac jednego na wabia pod wille, bez dowodu,
    odwioza na komende, wyslac drugiego, potem trzeciego ... skoncza im
    sie radiowozy, czy nie ?

    >I tak już bywało.

    Ja bym Wam proponowal wyznaczyc jakis plac do zgromadzen
    spontanicznych.
    Ten ze schodami chyba bylby dobry ... i kulsony mialyby co dzielnie
    bronic :-)

    J.

  • 56. Data: 2021-03-03 14:01:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ależ Twoja MO jak najbardziej to robiła, i jeszcze zabić potrafili.
    Dziś to ludzkie pany są.

    ---
    > Mnie zastanawia, dlaczego MO nie legitymowała uczestników, nie robiła kotłów i nie
    wywoziła nikogo na komisariat 50 km za

  • 57. Data: 2021-03-03 14:02:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gorąco...

    -----

  • 58. Data: 2021-03-03 14:04:12
    Temat: Re: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie pomaga :-(

    -----

  • 59. Data: 2021-03-03 14:06:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do czytelni NSA wpuszczają.
    Myślisz, że zabrali się za reformy od dołu?

    -----

  • 60. Data: 2021-03-03 14:29:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 14:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Do czytelni NSA wpuszczają.
    > Myślisz, że zabrali się za reformy od dołu?

    Nie wiem. Wcale bym się nie zdziwił, bo w końcu w wojewódzkim zapada
    większość spraw. Ale za administracyjne się chyba jeszcze nie wzięli.

    10 kwietnia 2015 - to chyba jeszcze z koparki, ale zaraz - to w 2020 mu
    sie kadencja skończyła, więc musieli go ponownie powołać. Już z pisu.

    --
    Shrek