  • 41. Data: 2021-03-03 07:27:04
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 03-03-2021 o 05:50, ąćęłńóśźż napisał:
    > Zawsze możesz pójść do sądu zamiast do szkoły, ale tam też nie wpuszczą ;-)
    >

    > -----

    no można i są trolle, którzy z pomocą prawników wyciągają kasę od
    sklepów i instytucji.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 42. Data: 2021-03-03 07:28:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-03-2021 o 21:57, Robert Tomasik napisał:

    > Czy jeśli stanę koło kompanii NPP pilnującej stadionu, to już oznacza,
    > ze mi towarzyszą?

    Ale oni chodzili za nią....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 43. Data: 2021-03-03 08:05:39
    Od: Kviat

    W dniu 02.03.2021 o 22:06, Shrek pisze:

    > Z tragrzami przechodzili i akurat pod cukierną się zatrzymali:P
    > Zastanawiam się jakiego logicznego fikołka musiałby odwalić kulson,
    > żebyś nie próbował odkręcić kota ogonem.
    >
    > - nie czujecie jak z was robią idiotów?
    > - kto?
    > - Dowódcy wasi.
    > - nie!
    >
    > Niech mu ktoś przekaże;)

    Ok

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 44. Data: 2021-03-03 09:56:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-03-02 14:58, ąćęłńóśźż wrote:

    > Maskę na komin (kłopot, bo uszy pod kominem)?

    to agrafką

  • 45. Data: 2021-03-03 10:43:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 21:57:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czy jeśli stanę koło kompanii NPP pilnującej stadionu, to już oznacza,
    > ze mi towarzyszą?

    Po co niepotrzebnie tracić czas na stanie; można go wykorzystać na
    wycinanie konfetti.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 46. Data: 2021-03-03 11:20:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    >https://twitter.com/PolskaNormalna/status/136648253
    1974053892
    >https://twitter.com/PolskaNormalna/status/136647259
    7400154112

> [...]

    >siedmiu
    >policjantów pilnowało wczoraj aktywistki znanej jako "Babcia Kasia",
    >która
    >pojawiła się w okolicy Marszu Żołnierzy Wyklętych w Warszawie. Filmik
    >z tą
    >dość groteskową sytuacją trafił do sieci. Policja zapewnia, że takie
    >patrole były na całej trasie marszu i w miejscach zgromadzeń. -
    >Tradycją
    >już jest to, że znajdują się osoby o odmiennych poglądach, które od
    >lat je
    >blokują. Stąd obecność policjantów - komentują mundurowi."

    awa-babcia-kasia-z-obstawa-siedmiu-policjantow-ksp-k
    omentuje/nkcjdj6,79cfc278

    Zaraz zaraz - nie chcecie chyba powiedziec, ze 7 policjantow pilnuje
    kiedy Babci Kasi zechce sie wyjsc na zakupy?

    A wiec ..
    -Babcia skorzystala z przechodzacego patrolu i dodala prowokujacy
    tytul ?
    -policjanci Babcie rozpoznaja i pilnuja, jak sie tylko pojawi w
    okolicy ?
    -wcale nie Babcie, tylko prowokujaca teczowa torbe ...

    A tak w ogole - ulica niezle obstawiona.
    Wiecej tam bylo policjantow czy demonstrantow?

    Policja pilnuje "faszystow" czy pilnuje porzadku - nauczona
    doswiadczeniem z lat ubieglych?

    A co to za instytucja gdzies w srodku ulicy, ze zasluguje na osobna
    ochrone i tymczasowy plotek?

    J.

  • 47. Data: 2021-03-03 11:24:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Mnie do placówki oświatowej już drugi dzień nie chcieli wpuścić.

    >Maskę na komin (kłopot, bo uszy pod kominem)?
    >Komin na maskę?

    Maska ma byc na ustach i nosie, nie na kominie :-)

    J.

  • 48. Data: 2021-03-03 11:30:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 11:24, J.F. pisze:

    > Maska ma byc na ustach i nosie, nie na kominie :-)

    Czyli pod kominem:P

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2021-03-03 11:33:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 11:20, J.F. pisze:

    > A wiec ..
    > -Babcia skorzystala z przechodzacego patrolu i dodala prowokujacy tytul ?
    > -policjanci Babcie rozpoznaja i pilnuja, jak sie tylko pojawi w okolicy ?

    Ta opcja.

    > -wcale nie Babcie, tylko prowokujaca teczowa torbe ...

    Torby się boją - ponoć piedolnęła nią jakiegoś nieostrożnego kulsona i
    teraz reszta kolegów go unika, bo się boją że lpg się zarażą:P

    > A tak w ogole - ulica niezle obstawiona.
    > Wiecej tam bylo policjantow czy demonstrantow?

    Dzień jak co tydzień;)

    > A co to za instytucja gdzies w srodku ulicy, ze zasluguje na osobna
    > ochrone i tymczasowy plotek?

    Trybunał kulinarny.

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2021-03-03 11:44:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 3 Mar 2021 11:20:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > A tak w ogole - ulica niezle obstawiona.
    > Wiecej tam bylo policjantow czy demonstrantow?

    Media mętnego nutu sugerują, że demonstracja nie była zbyt liczna.
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-marsz-zo
    lnierzy-wykletych-2021-5032777

    Mnie zastanawia, dlaczego MO nie legitymowała uczestników, nie robiła
    kotłów i nie wywoziła nikogo na komisariat 50 km za Warszawę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl