    From: "Marek" <m...@-...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [BUDOWLANE] Sąsiad buduje dom - problem
    Date: Fri, 12 May 2006 07:50:43 +0200

    Mam - chyba - problem.

    Sąsiad buduje dom, ja kupiłem dom na sąsiedniej działce. Poprzedni
    właściciel zgodził się na pewne ustalenia kilka lat temu. Ustalenia te
    dotyczą części mojej działki. Czy dzisiaj mogę zmieniać te decyzje?? Urząd
    miasta na podstawie tamtych ustaleń wydawał decyzje - czy dzisiaj można
    wnosić protesty? Nie zgodzić się, żądać innych ustaleń - moim zdaniem
    bardziej korzystnych dla mnie? Od razu mówię, że nie chodzi mi o to aby za
    moje nie zmienianie decyzji gość mi płacił...

    Prowadzi przyłącza - których organizacja nie do końca mi odpowiada - mam
    pewne warunki, które chciałbym aby zostały najpierw spełnione - inwestor,
    gdy prosił wcześniej o zgodę uzgadniał trochę inne kwestie niż teraz
    wdraża. Dlatego chcę wiedzieć ile mogę w tej sprawie teraz zdziałać. Kiedyś
    była zgoda, a teraz nikt się mnie o nią nie pyta - słusznie? Tamta zgoda
    jest wiążąca?

    Jeszcze raz podkreślam - co innego było ustalane z poprzednim właścicielem
    mojej działki, a co innego jet teraz w planach. Te kwestie uderzają w mój
    interes.

    Pomocy!!!!

    Marek