    From: "dadiB" <d...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Awizo - sad - mylne imie adresata?
    Date: Mon, 6 Feb 2006 23:45:08 +0100

    Pierwszy raz tutaj, wiec witam wszystkich.

    Mam takie pytanko.
    Dostalem na swoj adres domowy awizo. Jak sie okazalo na poczcie, z sadu.
    Z tym ze nazwisko sie zgadza, adres tez, natomiast imie nie. Ale ... imie
    jest takie jak ja mam na drugie.

    I teraz sie zastanawiam. Bo w gre wchodza dwie opcje.
    Albo ktos sie walnal w kancelarii sadu wypisujac dane adresata i wpisal moje
    drugie imie, a awizo dotyczy mnie?

    Albo opcja 2, czyli chodzi o inna osobe, a ustalono adres blednie.

    Sytuacje komplikuje fakt, ze nic mi nie wiadomo o czymkolwiek co by mnie
    dotyczylo w sadzie?

    Co radzicie?
    Postarac sie to odebrac, no bo moze do mnie?
    Czy tez nie odbierac, no bo de facto nie do mnie?

    Pzdr

    dadiB