  • Data: 2009-10-16 07:35:58
    Temat: Automaty z żywnością
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jak odzyskać pieniądze z automatu z jedzeniem/napojami? Ostatnio straciłem
    w sumie z 10zł, bo automat połknął kasę i ani nie chciał jej zwrócić ani
    wydać towaru. W jednym przypadku zgłosiłem to na numer podany na automacie
    (automatyczna sekretarka - nikt nie oddzwonił).
    Jak miałem taki przypadek z parkometrem, to pan na lini spisał numer
    rejestracyjny, numer parkomatu i mówił, że jak coś to dzwonić. Tu niestety
    brak jakiegokolwiek kontaktu i tak naprawdę brak możliwości udowodnienia
    czegokolwiek.
    --
    marcin