    From: Looca <looca@o2_wytnijto_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Au Pair Posrednictwo
    Date: 28 Jun 2004 12:36:21 GMT
    Sender: l...@p...onet.pl@avk12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Znajoma z Niemiec posiadjšca agencje Au Pair w tym kraju, zaproponowala mi
    wspolprace. Mialbym sie zajac jedynie (lub az) pozyskiwaniem chetnych do
    uczestnictwa w programie, ona bierze na siebie kojarzenie z rodzinami i
    zalatwianie wszystkich formalnosci w urzedach niemieckich.
    Chcialbym zadoscuczynic wszelkim formalnosciom, lecz poza tym, ze musze
    zalozyc dzialalnosc gospodarcza i podpisac z nia umowe o wspolpracy to za
    bardzo nie wiem w co jeszcze mialbym rece wlozyc.
    Dlatego prosilbym o jakies wskazowki od grupowiczow, ktorzy maja
    doswiadczenie w powyzszym zakresie.
    Czy do prowadzenia takiej dzialalnosci potrzebuje jakichs pozwolen,
    koncesji (wspolpraca z zagraniczna firma, jakis rodzaj posrednictwa
    pracy?)?.
    Jak zapewnic pelna weryfikowalnosc firmy, dla ewentulanych chetnych do
    uczestnictwa w tym programie (jakies osrodki akredytacji)?
    Ewentualnie na jakich zasadach podjac wspolprace z moja znajoma (podpisac
    umowe), aby nie wladowac sie w niepotrzebne bagno?
    Bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc i informacje.

    Pozdrawiam
    Looca