  • Data: 2012-08-19 23:18:30
    Temat: Art. 73. § 1 KPA (ponowienie)
    Od: " " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pomawiam wątek z 14 bm. bo dyskusja w nim wygasła bez rozstrzygnięcia, zdania
    w temacie były podzielone, czyli "na dwoje babka wróżyła".
    Oto moje pytanie:
    - w urzędzie (nie w sądzie) toczy się postępowanie wg KPA. Materiał tego
    postępowanie to dziesiątki nieraz wielostronicowych dokumentów. Abym zgodnie z
    Art. 73. § 1 KPA porobił sobie notatki czy też wykonał samodzielnie kopie,
    musiałbym w tym urzędzie przesiedzieć kilka dni, tracąc na to urlop.
    Pomyślałem, ze napiszę do urzędu pismo, niech oni mi to zrobią, ewentualnie im
    za to zapłacę.
    Pismo wyglądałoby np. tak:
    "Na podstawie Art. 73 § ??? KPA, jako strona sprawy 123/ABC żądam przesłania
    pocztą na mój adres kopii wszystkich nietajnych dokumentów tej sprawy
    datowanych między 01.04.2012 a dniem dzisiejszym, oraz wszystkich znajdujących
    się w aktach opinii rzeczoznawców niezależnie od daty ich powstania."

    Czy urząd otrzymując takie pismo tylko _może_ lub wręcz _musi_ zrobić i wysłać
    mi te kopie? A może ani to ani to?

    Z góry dzięki za odpowiedź.