    From: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Art. 202 KK
    Date: Fri, 18 Dec 2009 14:06:15 -0000

    Jakiś czas temu został zmieniony i dawny paragraf 3 uzyskał nowe brzmienie
    (dodano też dwa nowe paragrafy):

    "§ 3. Kto w celu rozpowszechniania produkuje, utrwala lub sprowadza,
    przechowuje
    lub posiada albo rozpowszechnia lub publicznie prezentuje treści
    pornograficzne
    z udziałem małoletniego albo treści pornograficzne związane z prezentowaniem
    przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem,
    podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    I teraz pytanie, czy wszystkie te czynności ("produkuje, utrwala lub
    sprowadza, przechowuje
    lub posiada albo rozpowszechnia lub publicznie prezentuje treści
    pornograficzne") są karalne tylko wówczas, gdy jest zamiar
    rozpowszechniania, bo tak mi wychodzi z odczytania tego paragrafu.
    Oczywiście z uwzględnieniem paragrafów kolejnych...

    A tak nawiązując do paragrafu 2, to ciekawi mnie co to są przedmioty majace
    charakter pornograficzny. Myślę, myślę i za cholerę nie mogę dojść :)

    Pozdrawiam Przemek