  • 51. Data: 2010-05-10 18:37:47
    Temat: Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    > Fakty są takie: chcesz komuś smrodu narobić. Albo jesteś prowokatorem z
    > PiS-u, albo zwykłym kapusiem działającym z kapusiowych motywów - i to
    > wbrew woli "ofiary" tego "przestępstwa".

    Zapytaj "ofiary" a potem się wypowiadaj.
    I niech Ci będzie: jestem gnidą, szują i kapusiem.
    Lepiej się poczułeś? To dobrej nocy.
    A jak nie to napisz jeszczcze parę miłych słów na mój temat, żeby się lepiej
    spało.

    P.

  • 52. Data: 2010-05-10 19:24:18
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 10.05.2010 18:53, Andrzej Lawa pisze:
    Gdybym miał nazwać "po imieniu" twój sposób prowadzenia dyskusji, to
    powiedziałbym, że zachowujesz się jak cham, ale ja lubię eufemizmy, więc
    powiem, że brak ci kultury.
    PLONK

  • 53. Data: 2010-05-10 23:00:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4be71a2f$1@news.home.net.pl Przemysław <p...@d...pl>
    pisze:

    > Tak dla Twojej ciekawości: nie jestem zwolennikiem Braci Kaczyńskich,
    Nie jesteś także człowiekiem wykształconym. Nie ma powodu "braci" pisać
    wielką literą.
    Poza tym _braci_ Kaczyńskich już nie ma.
    (Piszę o konkretnych Kaczyńskich)

    > Lech Kaczyński nie był moim Prezydentem.
    Był.
    I - jeśli byłeś w stanie zarabiać legalnie - płaciłeś na niego podatki.

    > jestem wyborcą PO
    Nie ma się czym chwalić.

    > uważam za moralny obowiązek bronić obecnego wykonującego obowiązki
    > Prezydenta.
    To wolny kraj, uważaj co chcesz.

    > A Prezydent Kaczyński ma wierne grono swoich zwolenników, które może jak
    > najbardziej bronić jego osoby
    > i na pewno to uczyni.
    No to jak w końcu? Grono jego zwolenników ma go bronić, czy ty też, choć nie
    był twoim prezydentem?

    > jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić
    Więc się wytęp.
    Niezwłocznie.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2010-05-11 05:09:12
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    > Nie ma się czym chwalić.

    Twoim zdaniem, dlatego Twój post traktuję jako atak polityczny kolejnego
    frustrata.

    P.

  • 55. Data: 2010-05-11 16:36:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4be8e5cb@news.home.net.pl Przemysław <p...@d...pl>
    pisze:

    > Twoim zdaniem
    I wystarczy.

    >, dlatego Twój post traktuję jako atak polityczny kolejnego frustrata.
    A co mnie obchodzi co ty jak traktujesz?

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2010-05-11 17:56:11
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    > A co mnie obchodzi co ty jak traktujesz?

    Z wzajemnością...

    P.

  • 57. Data: 2010-05-11 18:08:56
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Liwiusz napisał(a) w <hs873l$oon$1@news.onet.pl> :

    > Co czułbyś do człowieka, który podkablokwałby Cię w 1950r, że
    > trzymasz dolary w domu? Albo że w 1943r. ukrywasz zbiega? Jeśli szukasz
    > usprawiedliwienia dla swojego działania, to samo przestrzeganie prawa to
    > jeszcze za mało.
    Porównanie ździebko nieuprawnione. Dziś mamy demokrację, a nie totalitarny
    komunizm stalinowski. Porównywanie naszego kodeksu karnego z faszystowskimi
    przepisami jest nadużyciem nie tylko semantycznym.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 58. Data: 2010-05-11 18:09:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4be99a3b$1@news.home.net.pl Przemysław <p...@d...pl>
    pisze:

    > Z wzajemnością...
    Bez znaczenia.

    BTW - 56 postów w wątku z czego 23 napaskudził jeden maniak i to sam
    wątkotwórca...

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2010-05-11 18:17:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maciek napisal:
    > Porównanie ździebko nieuprawnione. Dziś mamy demokrację, a nie totalitarny
    > komunizm stalinowski. Porównywanie naszego kodeksu karnego z faszystowskimi
    > przepisami jest nadużyciem nie tylko semantycznym.

    Naprawdę? Pozwolisz, że wyrażę wątpliwość:

    a) zgłoszę, że maltretujesz dziecko,

    b) zgłoszę, że molestujesz seksualnie dziecko,

    c) zgłoszę, że hodujesz w domu konopie,

    d) zgłoszę, że proponujesz pornografię dziecięcą,

    e) zgłoszę, że udostępniasz mieszkanie do realizacji przerywania ciąży.

    W każdym z tych przypadków działania służb państwowych będą absolutnie
    sprzeczne z zasadami państwa prawa a w szczególności z domniemaniem
    niewinności. Dalej uważasz, że nie mamy totalitarnego systemu prawnego?
    Totalitaryzm demokratyczny jest jak najbardziej wyobrażalny. Demokracja
    to jedynie system wyłaniania władzy. O sposobie realizacji tej władzy
    nie mówi dokładnie nic. Palenie czarownic też było popierane przez
    większość społeczeństwa.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 60. Data: 2010-05-12 07:58:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek pisze:

    > Porównanie ździebko nieuprawnione. Dziś mamy demokrację, a nie totalitarny

    Hehehe. Żyj dalej złudzeniami ;)

    > komunizm stalinowski. Porównywanie naszego kodeksu karnego z faszystowskimi
    > przepisami jest nadużyciem nie tylko semantycznym.

    Myli ci się Stalin z Hitlerem - to Hitler był faszystowski ;)

    A przepis pozostał z tamtych czasów.