  • 1. Data: 2012-08-20 19:16:03
    Temat: Aresztowano samolot OLT
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    Słyszę w wiadomościach, że na lotnisku Rębiechowo "aresztowano" samolot
    linii OLT na poczet długu, jaki te linie mają wobec lotniska.
    Można to tak? Ja przecież nie mogę pójść do mojego dłużnika i zabrać mu
    roweru ani laptopa na pokrycie długu.
    Czy przepisy lotnicze są ponad prawem układowym i upadłościowym?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-08-20 19:38:07
    Temat: Re: Aresztowano samolot OLT
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > mu roweru ani laptopa na pokrycie długu.
    > Czy przepisy lotnicze są ponad prawem układowym i upadłościowym?

    http://www.eporady24.pl/prawo_zatrzymania_cudzej_rze
    czy,artykuly,4,47,422.html

    BTW kilka lat temu sprzedawcę samochodu, który nie otrzymał należności i
    skorzystał z tego prawa sąd (niedouczony) posadził za kradzież.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 3. Data: 2012-08-20 21:01:05
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 19:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

> [...]
    >

    > BTW kilka lat temu sprzedawcę samochodu, który nie otrzymał należności i
    > skorzystał z tego prawa sąd (niedouczony) posadził za kradzież.

    Można prosić linka?

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-08-20 21:55:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    spp wrote:

    czy,artykuly,4,47,422.html

    > Można prosić linka?

    To był reportaż w TV ... nie pamietam już nawet w jakiej stacji

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 5. Data: 2012-08-20 21:56:33
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 19:16, Jacek pisze:
> [...]
    > roweru ani laptopa na pokrycie długu.
    > Czy przepisy lotnicze są ponad prawem układowym i upadłościowym?

    Jakbyś pisał w moim imieniu. Mam ochotę zaaresztować klientowi samochód,
    tylko że chyba pójdę siedzieć za to. A on mi nie nie chce zapłacić i
    czuje się bezpieczny.

    Adam

  • 6. Data: 2012-08-20 23:47:40
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "adamw777" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś pisał w moim imieniu. Mam ochotę zaaresztować klientowi samochód,
    > tylko że chyba pójdę siedzieć za to. A on mi nie nie chce
    > zapłacić i czuje się bezpieczny.

    Ale uważaj, bo jak zaaresztujesz furę klienta i jak Cię złapią, to będziesz musiał
    mu oddać samolot.
    To jest taka tradycja. Ekstradycja.

    ;-)

    BP, NMSP.

    Piotr

  • 7. Data: 2012-08-21 10:00:40
    Od: "Ula" <a...@f...pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Czy przepisy lotnicze są ponad prawem układowym i upadłościowym

    Nie są. Gdański sąd wydał zabezpieczenie.

    Ula