  • 1. Data: 2012-08-17 14:36:58
    Temat: Blokowanie płatności przez agenta rozliczeniowego
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Nie jest dla mnie jasne na jakiej zasadzie agent rozliczeniowy płatności
    elektronicznych może blokować/odrzucić płatność poprawnie autoryzowaną
    przez bank.

    Czy taką notoryczną działalność można zaskarżyć do jakiejś instytucji
    nadzorującej działalność agentów rozliczeniowych?

    Chodzi o PayU.

    Krystian

  • 2. Data: 2012-08-17 15:27:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 17 Aug 2012 14:36:58 +0200, Krystek wrote:

    > Nie jest dla mnie jasne na jakiej zasadzie agent rozliczeniowy płatności
    > elektronicznych może blokować/odrzucić płatność poprawnie autoryzowaną
    > przez bank.

    Art. 50 ust. 1 ustawy o usługach płatniczych (jak sądzę). Więc szukaj w
    regulaminie PayU.

    (I na marginesie: transakcje autoryzuje płatnik, nie bank.)

    > Czy taką notoryczną działalność można zaskarżyć do jakiejś instytucji
    > nadzorującej działalność agentów rozliczeniowych?

    Art. 15 ustawy o usługach płatniczych.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-08-17 22:26:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 14:36, Krystek pisze:
> [...]
    >
    > Czy taką notoryczną działalność można zaskarżyć do jakiejś instytucji
    > nadzorującej działalność agentów rozliczeniowych?

    Ja juz przestałam płacić przea PaU (z allegro) jak mi Alior Nabk
    odrzucił przelew. Teraz płacę na bezpośrednie konto- do dpraedawcy,

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-08-17 22:56:20
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 22:26, Animka pisze:

    > Ja juz przestałam płacić przea PaU (z allegro) jak mi Alior Bank
    > odrzucił przelew. Teraz płacę na bezpośrednie konto- do sprzedawcy.

    Przepraszam, klawiatura mi fiksuje chyba.

    --
    animka