  • 1. Data: 2008-03-07 08:38:18
    Temat: Aplikacja
    Od: ja <q...@v...pl>

    Zwracam się z ogromną prośbą do grupowiczów o udzielenie rad odnośnie
    aplikacji.
    Jestem zainteresowany podjęciem aplikacji radcowskiej, z tego też
    względu składam poniższe zapytania;
    1. Czy wiecie gdzie mógłbym uzyskać żetelne inrormacje na temat
    egzaminu?
    2. Czy wiecie kiedy odbędzie się taki egzamin (Gdańsk)?
    3. Czy wiecie jaki organ przeprowadza (nadzoruje) taki egzamin?
    4. Czy macie jakieś rady co do przygotowania się do egzaminu?
    5. Czy coś wiecie co mogło by być przydatne na etapie jakim się
    znajduję (przed aplikacją)?
    Za udzieloną pomoc w formie odpowiedzi serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam wszystkich,
    prawników i nieprawników.

  • 2. Data: 2008-03-07 11:20:12
    Temat: Re: Aplikacja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ja pisze:

    > 1. Czy wiecie gdzie mógłbym uzyskać żetelne inrormacje na temat
    > egzaminu?

    Koniec świata :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-03-07 11:30:38
    Od: ja <q...@v...pl>

    On 7 Mar, 12:20, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Koniec świata :)

    hehe

  • 4. Data: 2008-03-07 11:35:25
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Koniec świata :)
    hehe - skoro chce zdawac na aplikacje, to chyba odpowiednim miejscem
    bedzie w "aplikatorium" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2008-03-07 11:36:08
    Od: Oyer <o...@g...pl>

    ja wrote:

    > Zwracam się z ogromną prośbą do grupowiczów o udzielenie rad odnośnie
    > aplikacji.
    > Jestem zainteresowany podjęciem aplikacji radcowskiej, z tego też
    > względu składam poniższe zapytania;

    uważam, że nie najlepiej świadczy to o pytającym,
    skoro on nie wie, gdzie szukać tak podstawowych informacji.

    Odnoszę wrażenie, że pytający tak naprawdę nie chce podjąć tej aplikacji.

  • 6. Data: 2008-03-07 12:33:44
    Od: ja <q...@v...pl>

    On 7 Mar, 12:36, Oyer <o...@g...pl> wrote:

    > uważam, że nie najlepiej świadczy to o pytającym,
    > skoro on nie wie, gdzie szukać tak podstawowych informacji.
    >
    > Odnoszę wrażenie, że pytający tak naprawdę nie chce podjąć tej aplikacji.

    a ja odnoszę wrażenie, że nie znasz odpowiedzi:)

  • 7. Data: 2008-03-07 12:36:40
    Od: ja <q...@v...pl>

    > hehe - skoro chce zdawac na aplikacje, to chyba odpowiednim miejscem
    > bedzie w "aplikatorium" :-)
    > pozdrawiam

    o pomysłowy Dobromir...

    hehe

  • 8. Data: 2008-03-07 22:06:57
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    ja <q...@v...pl> napisał(a):

    > a ja odnosz=EA wra=BFenie, =BFe nie znasz odpowiedzi:)

    A może nikt nie jest zainteresowany w udzieleniu odpowiedzi kolejnemu
    uposledzonemu umysłowo jakąś dysleksją czy dysgrafią? W końcu praca radcy
    prawnego polega w dużej mierze na pisaniu. Ja np. nie chciałbym, aby w piśmie
    osoby mnie reprezentującej były takie błędy ortograficzne.

  • 9. Data: 2008-03-07 23:59:38
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ja <q...@v...pl> napisał(a):

    Ja np. nie chciałbym, aby w piśmie
    > osoby mnie reprezentującej były takie błędy ortograficzne.

    A ja, drodzy grupowicze, nie chciał bym, aby reprezentował mnie ktoś,
    szukający rady w takim zakresie na grupach dyskusyjnych. potem wyrastają z
    takich jacyś rzecznicy miejscy praw konsumenta?
    buahahahahahahahahahahahahahahahaha
    u tuska kończą szkoły?
    buahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  • 10. Data: 2008-03-08 00:00:35
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

    Użytkownik "ja" <q...@v...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    Za udzieloną pomoc w formie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
    buahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha