  • 1. Data: 2002-12-13 16:21:19
    Temat: Apelacja po terminie?
    Od: "ahs" <a...@w...pl>

    Mam pytanie: czy istnieja jakiekolwiek okolicznosci, na ktore mozna sie
    powolac skladajac apelacje po terminie (wyrok sie uprawomocnil) i uzyskujac
    przyjecie tej apelacji? Czy mozna to zaskarzyc?

    Pzdr

    AHS

  • 2. Data: 2002-12-13 23:27:29
    Temat: Odp: Apelacja po terminie?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ahs <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atd1dt$gqi$...@n...tpi.pl...
> [...]
    uzyskujac
    > przyjecie tej apelacji? Czy mozna to zaskarzyc?

    tylko ważne okoliczności typu np. pobyt w szpitalu ...wtedy można wnieść o
    przywrócenie terminu do wniesienia apelacji z jednoczesnym jej złożeniem...

    Sandra

  • 3. Data: 2016-06-09 10:35:09
    Temat: Re: Apelacja po terminie?
    Od: h...@g...com