  • 11. Data: 2007-01-05 19:53:00
    Temat: Re: Altana gospodarcza a odleglosc od plotu czyli upierdliwy sasiad
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    news:enm24p$q4p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Co do dobudówki, to oczywiście, że powinno być na to pozwolenie. W wypadku
    > daszku nad istejącym tarasem, to juz nie podejmuję się jednoznacznie
    > odpowiedzieć bez jej zobaczenia. Jeśli to jest po prostu jakiś stosunkowo
    > niewielki daszek przymocowany do istniejącego budynku, to moim zdaniem nie
    jest
    > wymagane zgłoszenie ani posiadanie planu. ale jeśli to spora konstrukcja,
    która
    > zawalając się może ewentualnie komuś uczynić krzywdę, to jest to po prostu
    > przebudowa budynku.

    Jest to konstrukcja o długości ok. 10 metrów, szerokości takiej samej,
    wsparta kontownikami, samoróba, która przy większym wietrze w kawałkach
    fruwa po moim ogródku i nad moją głową:)

    Magda

  • 12. Data: 2007-01-05 20:54:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "NOA" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jest to konstrukcja o długości ok. 10 metrów, szerokości takiej samej,
    > wsparta kontownikami, samoróba, która przy większym wietrze w kawałkach
    > fruwa po moim ogródku i nad moją głową:)

    Skoro fruwa, to jak rozumiem nie jest przytwierdzona do podłoża?

  • 13. Data: 2007-01-06 10:08:47
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Skoro fruwa, to jak rozumiem nie jest przytwierdzona do podłoża?

    Wielki latawiec - na to nie potrzeba pozwolenia. Ewentualnie musisz uważać
    na kontrole ruchu lotniczego ;)
    pozdrawiam