  • 91. Data: 2010-04-24 05:27:19
    Temat: Re: Allegro - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-23 23:12, niusy.pl pisze:

    > IDIOTA

    Nie o takie podpisanie się mi chodziło. To jest akurat wiadome od początku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 92. Data: 2010-04-24 09:17:50
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-23 11:08, cyklista pisze:
    > Tu nie chodzi o parę groszy, to jest około 10% ceny towaru (nie pytaj
    > dlaczego,

    Dlaczego mam nie pytać dlaczego?

    > ale tyle mniej więcej płace prowizji allegro w porównaniu do
    > sprzedaży), więc ja mogę o 10% ci taniej sprzedać na Świstaku,

    Tylko bez zarabiania to niewiele można. Nie wiem z czego żyje świstak,
    może z reklam, ale nie wiem czy na skalę Allegro byłoby to możliwe.

    > To mnie bardzo dziwi, bo można automatycznie przenosić aukcje z allegro
    > do świstaka, więc jego obsługa nie zajmuje wiele czasu

    Ale jednak zajmuje. A przecie czas kosztuje również. Przy dużym handlu
    takie przenoszenie to zabawa, a się nie zwróci, bo i jak, skoro na
    świstaku mało kto bywa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 93. Data: 2010-04-24 16:05:57
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 22 Apr 2010 11:45:29 +0200,
    niusy.pl <f...@o...pl.invalid> screamed:

    > No ale po co klient spędza czas na niusach i pieprzy reklamowe głupoty ?

    Nie wiem jak mocno zapierałbyś się nogami, nie zmienisz faktu, że PzA
    jest wygodniejsze dla kupującego.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 18:04:41 user up 12417 days, 5:59, 1 user, load average: 0.13, 0.61, 0.99 ]

    Calm down -- it's only ones and zeros.

  • 94. Data: 2010-04-25 15:05:41
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 09:21:04 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    /..../
    > No i jest dominujący, bo nie ma innego wyjścia, o czym pisałem. Inaczej
    > ludzie by się szybko wynieśli choćby do świstaka. Ale nie wynoszą się,
    > bo jak mówię, w tej branży tylko monopol ma sens.

    Tupnij jeszcze nogą.
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 95. Data: 2010-04-25 18:01:10
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    > Nie wiem jak mocno zapierałbyś się nogami, nie zmienisz faktu, że PzA
    > jest wygodniejsze dla kupującego.

    No i co ma wygoda kupującego do sprzedającego ? Po prostu nie rozumiesz o
    czym mowa

  • 96. Data: 2010-04-25 18:55:32
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <

    > Nie wiem jak mocno zapierałbyś się nogami, nie zmienisz faktu, że PzA
    > jest wygodniejsze dla kupującego.

    wygodniejsze niz co?
    a swoją drogą cały czas chodzi o sprzedających, bo to im ( nam) sięnarzuca

    macso

  • 97. Data: 2010-04-26 07:29:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-25 20:01, niusy.pl pisze:
    > No i co ma wygoda kupującego do sprzedającego ? Po prostu nie rozumiesz
    > o czym mowa

    Nie, to ty nie rozumiesz, że w normalnej wolnorynkowej sprzedaży, gdzie
    podaż jest wyższa niż popyt, zadowolenie kupującego jest korzyścią
    sprzedawcy. Oczywiście znajdą się tacy, co będą marudzić, bo handlują
    czymś, co się sprzeda, nawet jak oplują klienta albo obsikają.

    W dniu 2010-04-25 20:55, macso pisze:
    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <
    > wygodniejsze niz co?

    Niż brak PzA.

    > a swoją drogą cały czas chodzi o sprzedających, bo to im ( nam) sięnarzuca

    A kupujący są zbędnym elementem i wg sprzedających powinni być
    niezadowoleni i powinni sobie iść w pizdu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 98. Data: 2010-04-29 23:26:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Skup się.... Jak zrobię Ci przelew na Twoje konto w piątek wieczorem, to
    > dojdzie do ciebie koło poniedziałku popołudnia.

    Czy Ty się przypadkiem, w innym poście i innym wątku, nie przyznawałeś
    do dysponowania jednym z dwu najpopularniejszym spośród "natychmiastowych
    bezpośrednich" kont bankowych w .pl (znaczy mBanku, a żona drugim
    - czyli Inteligo), praktycznie pozwalającym istotnej części (chyba
    większości) sprzedawców przelać pieniądze *natychmiast*, mniej więcej
    przez 23h 50 minut na dobę? (no dobra, nie sprawdzałem ile mBank
    może mieć "dylatacji" między datami).
    Bo tak na oko, to właśnie w stopę sobie strzeliłeś - spora część
    sprzedawców dostanie wpłatę z konta w tenże piątek wieczorem.
    Do sprawdzenia całe kilkadziesiąt sekund później niż dyspozycja
    przelewu ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 99. Data: 2010-04-30 09:16:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > większości) sprzedawców przelać pieniądze *natychmiast*, mniej więcej
    > przez 23h 50 minut na dobę? (no dobra, nie sprawdzałem ile mBank

    No ale eliksir idzie tak samo jak z każdego innego banku.

    ATPO: Właśnie dostałem wezwanie do zapłaty za aukcję. I dzięki PzA
    mogłem szybko sprawdzić, że faktycznie nie zapłaciłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 100. Data: 2010-04-30 10:53:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale eliksir idzie tak samo jak z każdego innego banku.

    Ale pisałem o tym, że znaczna część sprzedających ma konto
    właśnie w bankach z "natychmiastową" obsługą przelewów
    wewnętrznych.
    I u tych *faktyczna* zapłata jest *naprawdę* natychmiastowa.

    pzdr, Gotfryd