    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - przymusowa akceptacja regulaminu
    Date: Mon, 26 Apr 2010 09:29:19 +0200

    W dniu 2010-04-25 20:01, niusy.pl pisze:
    > No i co ma wygoda kupującego do sprzedającego ? Po prostu nie rozumiesz
    > o czym mowa

    Nie, to ty nie rozumiesz, że w normalnej wolnorynkowej sprzedaży, gdzie
    podaż jest wyższa niż popyt, zadowolenie kupującego jest korzyścią
    sprzedawcy. Oczywiście znajdą się tacy, co będą marudzić, bo handlują
    czymś, co się sprzeda, nawet jak oplują klienta albo obsikają.

    W dniu 2010-04-25 20:55, macso pisze:
    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <
    > wygodniejsze niz co?

    Niż brak PzA.

    > a swoją drogą cały czas chodzi o sprzedających, bo to im ( nam) sięnarzuca

    A kupujący są zbędnym elementem i wg sprzedających powinni być
    niezadowoleni i powinni sobie iść w pizdu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek