  • 41. Data: 2009-03-23 14:39:45
    Temat: Re: Allegro, problem przy sprzedaży.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    j...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > Ok. a kto do kogo ma przyjechać? Kupujący - Kraków a ja okolice warszawy...

    poczta znowu strajkuje?

  • 42. Data: 2009-03-23 15:11:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > np, polizać się w łokieć

    Widzę ze wczoraj film oglądałeś ...
    Ja trochę potrenuję i obalę ten mit. Już niewiele mi brakuje.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 43. Data: 2009-03-23 15:19:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Widzę ze wczoraj film oglądałeś ...

    Nie oglądałem. a jaki?
    To ze nie da sie polizać łokcia to fakt ogólnie znany.
    inna ciekawostka: swinie jako jedene (po za ludźmi) łapią opaleniznę

    > Ja trochę potrenuję i obalę ten mit. Już niewiele mi brakuje.

    Uważaj, bo złamania kiepsko się leczy.

  • 44. Data: 2009-03-23 15:35:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Nie oglądałem. a jaki?

    A taki w którym było o tym. Tak mi się skojarzyło.

    > Uważaj, bo złamania kiepsko się leczy.

    Zobaczymy.

    --
    @2009 Johnson