  • 1. Data: 2004-08-17 09:02:11
    Temat: Allegro ponownie:) jak skutecznie wyegzekwowac towar badz pieniadze przez kilka osob?
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    witam!
    ja oraz kilka innych osob wzielismy udzial w jednej z aukcji uzytkownika x.
    Wplacilismy pieniadze
    na konto, poniewaz mial ponad 100 pozytywnych komentarzy, a kwota byla
    niewielka (16zl) wiec nikt nie spodziewal sie oszustwa.
    razem poszkodowanych jest ok.5 osob i tutaj moje pytanie:
    w razie ewentualnej rozprawy sadowej - lepiej wystepowac osobno czy tez w
    jakis sposob sie zrzeszyc?
    jak wyglada, na czym polega takie wspolne powodztwo? jakie wymogi trzeba
    spelnic?
    no i oczywiscie jakies inne sugestie, ktore moglyby pomoc w rozwiazaniu
    sprawy...
    dodam, ze konto na ktore wplacalismy pieniadze na prosbe sprzedajacego bylo
    na inna osobe niz sprzedajacy x, czy mozna tutaj w jakis sposob powolac sie
    na bezpodstawne wzbogacenie? czy w ten sposob szybciej odzyskamy pieniadze??
    prosze o rzeczowe odpowiedzi, zlosliwcom serdecznie z gory dziekuje;) :P

    pozdrawiam i z gory dzieki za zainteresowanie sie tematem
    bartek

  • 2. Data: 2004-08-17 11:54:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    pieniadze??
    > prosze o rzeczowe odpowiedzi, zlosliwcom serdecznie z gory dziekuje;) :P

    mozecie nie smioecic grupy postami o allegro?

    Wszystko bylo juz powiedziane co w takich sytuacjach nalezy robic.

    Wiecej mozna szukac na tym hiper zajebistym forum allegro.

    P.

  • 3. Data: 2004-08-17 12:14:53
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    > mozecie nie smioecic grupy postami o allegro?

    dobrze, prosze zalozyc ze umowa kupna sprzedazy zostala zawarta poza
    allegro:) lepiej?

    > Wszystko bylo juz powiedziane co w takich sytuacjach nalezy robic.

    przperaszam, zadalem konkretne pytania, na ktore trudno znalezc odpowiedz w
    calym forum allegro, czy nawet przeszukujac archiwa tej grupy

    > Wiecej mozna szukac na tym hiper zajebistym forum allegro.

    na forum allegro raczej nic konkretnego sie nie znajdzie:) a zagadnienie
    wydaje mi sie dosyc ciekawe i odpowiedz na moje pytanie moze sie przydac
    wielu ludziom

    Bardzo prosilbym o podanie wobec tego jakiegos linku gdzie znalazlbym
    odpowiedz na swoje pytania, bede naprawde bardzo wdzieczny.
    pozdrawiam