  • 1. Data: 2003-07-15 10:20:36
    Temat: Allegro - kolejny przypadek
    Od: "Michał Kostrzewa" <k...@e...com.pl>

    Zostalem oszukany (razem z ok 12 osobami - lacznie na kwote grubo ponad
    10000 PLN) w Allegro. Scenariusz klasyczny. Pieniadze na konto. Obiecnaki o
    zwrocie pieniedzy/wysylce telefonu. Telefoniczna cisza ... Koles w miedzy
    czasie poszedl na policje i zglosil ze zostal napadniety i ukradziono mu
    wszystkie telefony. Policja powiedziala jednemu z poszkodowanych , ze nie
    moga go aresztowac, bo on chcial wyslac te telefony tylko ze spotkal go
    pech.

    I co w takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2003-07-15 10:56:28
    Temat: Re: Allegro - kolejny przypadek
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Michał Kostrzewa k...@e...com.pl popełnił
    następującą wiadomość bf0kjs$lbm$...@n...news.tpi.pl:

    > I co w takiej sytuacji ?

    To proste, odstąpienie od umowy ze względu na niemożliwość świadczenia -
    zwrot ceny.

    --
    Olgierd

  • 3. Data: 2003-07-15 11:00:46
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > wszystkie telefony. Policja powiedziala jednemu z poszkodowanych , ze nie
    > moga go aresztowac, bo on chcial wyslac te telefony tylko ze spotkal go
    > pech.
    >
    > I co w takiej sytuacji ?

    Ale jaki to ma zwiazek ? On nadal ma WASZE pieniadze. Ma je zwrocic bo
    nie moze dostarczyc telefonu.

  • 4. Data: 2003-07-15 11:01:59
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > moga go aresztowac, bo on chcial wyslac te telefony tylko ze spotkal go
    > pech.

    No dobrze, ale jakie telefony ? Czy on ma jakis dowod na to, ze byl w
    posiadaniu tych telefonow ? Jakim sposobem zglosil kradziez czegos czego
    nie mial ?

  • 5. Data: 2003-07-15 11:07:34
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Michał Kostrzewa wrote:

> [...]
    > ukradziono mu wszystkie telefony. Policja powiedziala jednemu z
    > poszkodowanych , ze nie moga go aresztowac, bo on chcial wyslac te

    pieniadze dostał jako przedpłata, nawet mozna się pokusic że był to zadatek.
    Utracił nie może wykonac zob., zwraca w podwójnej wyskości. N to w praktyce
    nie liczę ale postępowanie o zwrot pieniedzy oczywiści. Sprzedaż to
    zobowiązanie za cenę otrzymuje sie towar, jednak towaru nie ma.
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 6. Data: 2003-07-15 11:25:10
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny PACTUM INKASSO p...@b...pl popełnił następującą
    wiadomość bf0nck$7f5$...@a...news.tpi.pl:

    > pieniadze dostał jako przedpłata, nawet mozna się pokusic że był to
    > zadatek.

    Hmm nie wiem jak uznać zapłatę ceny za zadatek na poczet ceny. Mam dużą
    wątpliwość.

    --
    Olgierd

  • 7. Data: 2003-07-15 12:24:51
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm>

    hej
    a co to za telefony kosztuja na allegro okolo 1000 PLN i to przy przedplacie
    na konto?
    masz moze tresc tej aukcji? albo numer? jego xywe? ile gosc mial komentarzy,
    jak dlugo byl na allegro zarejestrowany? tam jest mnostwo kanciarzy, ale
    raczej wsrod nowych userow.
    pzw
    Cyber

  • 8. Data: 2003-07-15 20:20:29
    Temat: Odp: Allegro - kolejny przypadek
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.>

    > Ale jaki to ma zwiazek ? On nadal ma WASZE pieniadze. Ma je zwrocic bo
    > nie moze dostarczyc telefonu.

    mi sie wydaje ze ten "telefonista" uważa że za pieniadze ktore ludzie mu wpl
    acili kupił telefony by je wysłać, ale mu je ukradli
    heh

  • 9. Data: 2003-07-16 06:15:15
    Temat: Re: Odp: Allegro - kolejny przypadek
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > mi sie wydaje ze ten "telefonista" uważa że za pieniadze ktore ludzie mu wpl
    > acili kupił telefony by je wysłać, ale mu je ukradli

    Co jednak nie zmienia faktu ze i tak musi je oddac. Nie moze przerzucac
    odpowiedzialnosci na innych. I na dodatek nie dotrzymal umowy.