  • 1. Data: 2003-07-15 10:23:57
    Temat: Renta rodzinna w drodze wyjątku-re
    Od: Marta<m...@p...onet.pl>

    Witam Pani Renato!

    Ja jestem już po drugiej odmowie i nie zdecydowałam sie na
    zaskarżenie decyzji Prezesa ZUS-u do NSA, z resztą ciekawa jestem ile
    takich skarg do tegoż sądu napływa? Przecież osoby starające się o
    rentę rodzinną w drodze wyjątku to w większości ludzie nie mający
    wystarczających środków na utrzymanie, a tym bardziej
    nieprzygotowani na toczenie długotrwałych sporów z sądem. Za ten
    wariant chyba podziękuję. Spróbuję szczęścia w Kancelarii Premiera. :-)

    Dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    M.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-07-15 12:51:02
    Temat: Re: Renta rodzinna w drodze wyjątku-re
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Marta wrote:
    > Witam Pani Renato!
    >
    > Ja jestem już po drugiej odmowie i nie zdecydowałam sie na
    > zaskarżenie decyzji Prezesa ZUS-u do NSA,

    Decyzja Prezesa Zus-u jest decyzja uznaniowa. Od takiej decyzji
    odwolanie NIE PRZYSLUGUJE! Podstawa prawna
    art 83 ust 4 ustawy z dnia 13 pazdziernika 1998 r o systemie ubezpieczen
    spolecznych Dz.U. 98.137.887 z poz.zm.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok