  • 1. Data: 2003-07-15 09:25:59
    Temat: uklad z adwokatem i stawki
    Od: "Piotr" <s...@w...com>

    Witam,

    Czy wysokość stawek adwokackich jest jakoś regulowana prawnie?
    Mam oto taki hipotetyczny pomysł - mając 100% na wygranie sprawy
    gospodarczej, biorę jednak adwokata, i zawieram z nim uklad ze polowa kasy
    dla mnie ( jak strona przegrana zostanie obciazona kosztami). Czy to
    możliwe?

    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-15 11:25:13
    Temat: Re: uklad z adwokatem i stawki
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > gospodarczej, biorę jednak adwokata, i zawieram z nim uklad ze polowa kasy
    > dla mnie ( jak strona przegrana zostanie obciazona kosztami). Czy to

    to zależy, istnieją koszty zastępstwa procesowego i wynikaja one z
    rozporządzenia. Podział za sprawę robi się jako dodatkowa umowa.
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 3. Data: 2003-07-16 08:36:41