  • 11. Data: 2006-12-07 22:35:42
    Temat: Re: Allegro i powoływanie się na nowe prawo UE
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.12.2006 Art <T...@z...adres.poczty.pl> napisał/a:
    > Jest zgodny z prawem i sprzedający mają rację..

    W cytowanym brzmieniu jest nie tylko niezgodny ale i MZ nieskuteczny.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2006-12-07 22:42:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.12.2006 Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> napisał/a:
    > Jak i inne wyssane z palca.

    Sam zagadkowy przepis, być może tak. Nie mniej wystarczy odwołać się do
    KC i mamy praktycznie to samo. Bardziej interesujące pytanie brzmi czy sąd
    uzna powyższe błędne oprawnie dwołania za wystarczająco klarowną
    deklarację wyłączenia rękojmi jako takiej. MZ nie, ale pewności nie mam :)

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2006-12-08 12:32:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 07 Dec 2006 20:27:45 +0100,
    kam <x#k...@w...pl#x> screamed:

    > co masz na myśli?

    To, że OIDP w przypadku gdy i kupujący i sprzedający nie prowadzą działalności
    gospodarczej już jej dawno nie ma.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 13:31:28 user up 11184 days, 1:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    System going down at 01:45 for disk crashing.

  • 14. Data: 2006-12-08 12:50:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.12.2006 Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> napisał/a:
    > In the darkest hour on Thu, 07 Dec 2006 20:27:45 +0100,
    > kam <x#k...@w...pl#x> screamed:
    > To, że OIDP w przypadku gdy i kupujący i sprzedający nie prowadzą działalności
    > gospodarczej już jej dawno nie ma.

    Wręcz przeciwnie. Akurat jest to jeden z 2ch przypadków gdy rękojmia ma
    zastosowanie.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2006-12-08 14:16:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 8 Dec 2006 20:50:30 +0800,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> screamed:

    > Wręcz przeciwnie. Akurat jest to jeden z 2ch przypadków gdy rękojmia ma
    > zastosowanie.

    Hmmm. A byłem pewien, że dobrze zapamiętałem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 15:15:55 user up 11184 days, 3:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    To err is human, to moo bovine.

  • 16. Data: 2006-12-08 22:21:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.12.2006 Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> napisał/a:
    > In the darkest hour on Fri, 8 Dec 2006 20:50:30 +0800,
    > Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> screamed:

    > Hmmm. A byłem pewien, że dobrze zapamiętałem.

    Dla porządku dodam, że mozna ją wyłączyć, ale to musi być wyraźnie
    powiedziane. Jesli się tego nie zrobi to obowiązuje.

    --
    Marcin