  • 1. Data: 2006-12-07 12:52:00
    Temat: dziwny bilet do woja
    Od: "larox" <l...@o...pl>

    Witam,
    Dziś, mojej skrzynce pocztowej znalazłem list - wezwanie do odbycia zasadniczej
    służby wojskowej :-O Zastanawia mnie fakt, że list był zwykły, żaden polecony
    zpotwierdzeniem odbioru itp. Zastanawiam się, czy w takim razie po prostu nie
    olać WKU a papierek wyrzucić - AFAIK takie miłe listy są polecone, czy cos się
    zmnieniło?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-07 14:01:21
    Temat: Re: dziwny bilet do woja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "larox" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > olać WKU a papierek wyrzucić - AFAIK takie miłe listy są polecone, czy
    > cos się
    > zmnieniło?

    olac zawsze mozesz, wtedy ktoregos dnia moze podjechac radiola, zapakuja
    cie i zawioza gdzie trzeba ;)

  • 3. Data: 2006-12-07 14:59:55
    Od: "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info>

    tam jest tez telefon - wiec niech mama zadwoni ze syn jet na zielonej wyspie
    i nie zamierza wraca zbyt predko - nastepne wezwanie na nastepny sezon
    dostaniesz - i ta sama bajka