  • Data: 2016-05-26 12:42:27
    Temat: Allegro i ich Program Ochrony Kupujących
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    Zostałem naciągnięty, zgłosiłem policji, dostałem powiadomienie o
    wszczęciu postępowania i już myślałem że kasa za dwa dni pojawi się na
    koncie, a od allegro dostałem to:

    "Rozpatrzyliśmy pozytywnie Twój wniosek o rekompensatę z Programu
    Ochrony Kupujących... Potwierdź swoje zgłoszenie, przesyłając do
    2016-08-21 (90 dni) następujące dokumenty:

    - wydrukowane i podpisane: formularz oraz cesję wierzytelności,
    - oryginał bądź notarialnie potwierdzoną kopię dowodu wpłaty za
    przedmiot na konto sprzedającego,
    - kserokopię dowodu osobistego (z numerem i serią, numerem PESEL
    oraz adresem zameldowania),
    - kserokopię postanowienia o wszczęciu dochodzenia/śledztwa.

    Komplet dokumentów wyślij listem poleconym na adres...

    A na koniec najlepsze: "O otrzymaniu dokumentów lub ewentualnej
    konieczności ich uzupełnienia poinformujemy Cię e-mailem."

    Dlaczego ja *muszę* pocztą, a oni mogą mailem? Pomijam już:

    - dowód wpłaty (przecież płatność została dokonana poprzez ich system
    PayU - inaczej POK nie działa, to wszystkie dane mają)
    - dowód osobisty mają, bo ten był wymagany do założenia konta (hen hen
    temu), z resztą ten nie ma adresu zameldowania - ciekawe czy się
    przyczepią i będę musiał dosyłać jakieś potwierdzenie z urzędu

    Przecież to jest żerowanie na tym że ludzie machną ręką na te
    kilkadziesiąt złoty, jeżeli tyle z tym zabawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz