  • Data: 2004-11-09 16:40:48
    Temat: Allegro - drugie życie pewnej kurtki
    Od: "marthen" <marthen@nospam@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Moja znajoma ma pewien problem związany z allegro.
    W połowie października wystawiła na licytację kurtkę. Kurtka jakich
    wiele, nic szczególnie wartościowego. W zasadzie na ową kurtkę było
    dwóch chętnych i wywindowali cenę dość wysoko. Kurtka została wysłana
    do zwycięzcy, ten ją odebrał i nie zgłaszając żadnych zastrzeżeń
    wystawił pozytywny komentarz. Ale po dokładnych przymiarkach okazało
    się, że kurtka jest za mała. Ów zwycięzca aukcji dogadał się z tą
    drugą chętną na kurtkę osobą i sprzedał jej kurtkę poza allegro.
    I teraz pojawia się problem: osoba ta stwierdziła, że kurtka jest
    zniszczona, zamek się rozpada i generalnie rzecz biorąc kurtka nie
    odpowiada opisowi zawartemu aukcji (zwycięzca aukcji nie wnosił
    żadnych zastrzeżeń do stanu kurtki). Zaproponowała mojej znajomej
    zwrot kurtki. Ta jednak się nie zgodziła, argumentując iż nie ponosi
    żadnej odpowiedzialności za dalszy los kurtki, po sprzedaniu jej
    faktycznemu zwycięzcy aukcji.

    Czy możecie jej pomóc, podając podstawę prawną, która wyjaśniłaby całą
    zaistniałą sytuację?
    --
    marthen